Jouw intro en kennismaking

Begin september start het nieuwe collegejaar... Maar voordat de studie begint neem je eerst nog deel aan de introductieweek. Dat is Purple 2024! Tijdens deze introductieweek (maandag 26 tot en met vrijdag 30 augustus) staat kennismaken centraal.

Leer je studie kennen en maak vrienden voor het leven

Je maakt kennis met je studiegenoten en ontmoet hier vrienden voor het leven. Je wordt helemaal wegwijs gemaakt in jouw opleiding en studiestad. Gezamenlijk eten, samen de stad ontdekken, elkaar en de opleiding leren kennen, samen herinneringen maken en nog veel meer… Hoe dat eruit gaan zien, wat je allemaal nodig hebt, waar je moet zijn, wie je kunt bereiken, dat alles vind je hier! We maken er een fantastische week van.

Check deze pagina regelmatig om op de hoogte te blijven.

Maandag 26 augustus 2024

13.00 uur: jouw intro begint! Meld je met je fiets en slaapspullen bij Camping Walhoeve in Tilburg. Op de maandag maak je kennis met jouw klas en medestudenten van Fontys Academy of the Arts.

Dinsdag 27 augustus 2024
Het is tijd voor de Handshake. Vandaag ga je workshops volgen van verschillende kunstopleidingen bij Fontys Academy of the Arts. Naast diverse disciplines, leer je ook Fontys Academy of the Arts beter kennen. We sluiten de dag af met een Disco Party in de Muziekzaal op school.

Woensdag 28 augustus 2024
We starten de dag met sportactiviteiten bij Sportcenter Tilburg University. Daarna ga je met je groep een leuke groepsactiviteit doen, gevolgd met een pleinfeest en kroegentocht in Tilburg.

Donderdag 29 augustus 2024
Tijdens het Purple Festival in het Leijpark ontmoet je alle studenten van Fontys Hogescholen, ga je lekker dansen op de tofste muziek en maak je vooral veel plezier!

Vrijdag 30 augustus 2024
Tijd om af te sluiten! Je laat de camping netjes achter, neemt al je spullen mee en sluit het leuk af samen met de groep.

Foto's en video's

Tijdens de introductieweek worden veel foto's en video's gemaakt. Vaak zijn dit foto's en video's gemaakt door professionele fotografen en filmers in opdracht van Fontys. Door deel te nemen aan de introductieweek ga je ermee akkoord dat de foto's en/of video's gepubliceerd worden (op o.a. social media, flyers, advertenties en websites). Geef gerust aan deze mensen door als je niet in beeld wilt zijn. Achteraf vragen om verwijdering mag ook via purple@fontys.nl

#purple2024

Wij vinden het superleuk te zien hoe jij Purple beleeft! Deel je foto's en video's met ons!

Volg Fontys op social media

Aanmelden introductie

Kosten voor deelname: €69 per persoon.

Wat krijg je hiervoor?

• 4 overnachtingen op de Purple camping
  • Iedere dag ontbijt
  • ·Dinerop maandag, dinsdag en woensdag
  • Volledig weekprogramma met activiteiten
  • Een Fontys Academy of the Arts Introductie T-shirt

Medisch, allergieën en dieetwensen

Zijn er medische zaken die spelen? Dan vernemen wij dit graag vooraf, zodat we op de hoogte zijn. Denk aan chronische ziektes, epilepsie etc. Je kunt dit melden via FAA-purple@fontys.nl.

Als je om medische redenen een dieet volgt, bepaalde (voedsel)allergieën hebt of vegetariër bent, geef dit dan aan op het aanmeldformulier. We proberen hier dan zo goed mogelijk rekening mee te houden. Heb je hier nog vragen over, mail die dan naar FAA-purple@fontys.nl.

Fontys Academy of the Arts: Zwijsenplein 1, 5038 TZ Tilburg

Camping: Hoge Wal 15, 5053 LG Goirle

Drank en drugs

Het in bezit hebben, gebruiken en verhandelen van alcohol en drugs is verboden. Dit geldt ook voor andere geestverruimende middelen, zoals lachgas. Voor 16.00 uur wordt er geen alcohol geschonken en genuttigd. Onder de 18 jaar is alcohol verboden. Bij het overtreden van deze regels wordt de alcohol en/of drugs in beslag genomen en kan het zijn dat we je naar huis sturen.

EHBO

Gedurende de hele introductieweek is EHBO/BHV aanwezig. De medewerkers zijn te herkennen aan de gele hesjes.

Kosten voor deelname: €69 per persoon.

Wat krijg je hiervoor?

• 4 overnachtingen op de Purple camping
  • Iedere dag ontbijt
  • Diner op maandag, dinsdag en woensdag
  • Volledig weekprogramma met activiteiten
  • Een Fontys Academy of the Arts Introductie T-shirt

Meld je aan voor de FAA Purple introductie door het inschrijfformulier in te vullen en de betaling te voldoen vóór 16 augustus 2024. Heb je vragen? Stel deze dan via FAA-purple@fontys.nl.

Privacy

Tijdens de gehele introductieweek zullen er foto’s worden gemaakt. Deze kunnen openbaar worden gemaakt en/of gebruikt worden voor promotionele doeleinden. Middels deelname aan de Purple introductieweek geef je hiervoor toestemming.

Om ervoor te zorgen dat jij optimaal voorbereid bent op Purple kun je onderstaande paklijst afvinken, dan staat niets jou meer in de weg om een geweldige introductieweek mee te maken.

Zorg ervoor dat je voor het Purple programma het volgende in ieder geval klaar hebt liggen wanneer de intro begint.

• Fiets om jezelf te verplaatsen tussen de camping en het centrum
  • Identiteitsbewijs
  • Slaapspullen; luchtbed, hoeslaken, slaapzak, kussen
  • Sportkleding en zwemkleding
  • Oplader voor je telefoon
  • Powerbank, zodat je ook zonder stroom je telefoon kan opladen
  • Indien van toepassing: medicijnen
  • En vergeet natuurlijk je goede zin en een bulk energie niet!

Maak van thuisblijvers geen spoorzoekers. Het is verstandig om familie en vrienden op de hoogte te houden van waar je naartoe gaat en waar je verblijft. Deel gerust onderstaande contactgegevens.

Frédérique van Steen​ (projectleider)

+31 (0) 653100972​

Receptie Fontys Academy of the Arts