Sprint naar content

Onderzoeksprojecten

Onderzoeksprojecten

  • Aanjagers van leren en ontwikkelen

    Hoe blijf je vooroplopen in een razendsnel veranderende wereld? Ontdek hoe aanjagers van leren en ontwikkelen in interdisciplinaire teams samenwerken en stimuleren


    Status
    Lopend
  • Boundary crossers

    Toekomst van leren Project Boundary crossers Over het project Maatschappelijke, complexe vraagstukken vragen om intersectorale samenwerking tussen overheden, bedrijfsleven en onderwijsinstellingen. Ook binnen het domein Mens en Maatschappij werken we samen met het werkveld binnen authentieke leer-werkomgevingen op het grensvlak van school en beroepspraktijk.


    Status
    Lopend
  • Het ontwikkelen van een impactvolle hybride leeromgeving: vijf aanbevelingen

    Toekomst van leren Project Het ontwikkelen van een impactvolle hybride leeromgeving: vijf aanbevelingen Over het project Contact Onderwijs en werkveld ontmoeten elkaar steeds vaker binnen innovatieve leer- en werkomgevingen, die we in deze kennissynthese hybride leeromgevingen noemen: omgevingen waar onderwijsinstellingen en werkveldpartners samen leren, werken en onderzoeken over de grenzen van de


    Status
    Lopend
  • Future Skills

    Toekomst van leren Project Future Skills Over het project Contact Voor HBO-studenten is het belangrijk om te beschikken over zogenaamde future skills (waaronder (interprofessionele)samenwerking, technologische vaardigheden en ondernemingszin) om toekomstige ontwikkelingen in hun beroepsloopbaan het hoofd te bieden. In steeds meer opleidingen leren studenten deze skills door samen te werken aan authentieke


    Status
    Lopend

Placeholder for Fontys video
De reden om als hybride docent aan de slag te gaan, zit ‘m met name in de uitdaging en variatie in het werk
Marian Thunnissen, lector Dynamische talentinterventies