Educatie cursussen en incompany trajecten

Fontys Educatie biedt verschillende cursussen en trajecten aan op het gebied van onderwijs. Neem voor meer informatie vrijblijvend contact met ons op, of scroll naar beneden voor de verschillende thema's waarin wij cursussen aanbieden of een opleidingsprogramma naar wens kunnen samenstellen.

Begeleiden

Til het onderwijs naar een hoger niveau door het ontwikkelen en begeleiden van leerkrachten.

Kunst en cultuur

Ontwikkel de creativiteit van kinderen met een van onze cursussen op het gebied van kunst en cultuur.

Leiderschap

Binnen deze trajecten staat leiderschapsontwikkeling met de focus op de eigen onderwijspraktijk centraal.

Leren en gedrag

Hoe haal je het beste uit ieder kind? Leer hoe je kinderen stimuleert in hun ontwikkeling.

Taal en meertaligheid

Maak je school taalkrachtig en geef meertaligheid een plek in het onderwijs.

Vak en vakdidactiek

Ontwikkel geschikte methodes om kennis over te brengen op kinderen en jongvolwassenen.

Sport en Beweging

Ben jij die (onderwijs)professional die zichzelf graag verder ontwikkelt op het gebied van sport en beweging?

Volg een losse module

Wil je in korte tijd je kennis en vaardigheden bijspijkeren op specifieke onderdelen? Of denk je aan een volledige bachelor- of masteropleiding, maar wil je eerst eens ‘proeven’? Kies dan voor een losse module van een bachelor- of masteropleiding. Neem voor meer informatie contact op met de opleiding van je keuze.

Op de hoogte blijven van de laatste ontwikkelingen in het onderwijs?

Aanmelden Pro Educatie nieuwsbrief