Open dag Applied Science

Leuk dat je je aanmeldt voor onze open dag!
Veel informatieverstrekking kan online, maar het beleven van de sfeer van de opleiding, het slenteren door ons mooie pand en het echte ontmoeten van studenten en docenten, kan alleen fysiek. Tijdens onze open dag staan onze studenten en docenten dan ook klaar om je vragen te beantwoorden. En je kan een kijkje nemen in onze labs en zien met wat voor toffe projecten onze studenten bezig zijn. Misschien wil je ook zelf even aan de slag?
Tijdens de voorlichting nemen we je mee door de highlights van de opleiding. Per tijdslot zal er minimaal 1 voorlichting gepland worden. De exacte planning volgt zsm! Daarnaast hebben wij op ons studieplein nog veel meer informatie over onze opleiding en tref je ook hier weer studenten en docenten waar je mee in gesprek kan of je vragen aan kan stellen.

De starttijd van je gekozen tijdslot geldt voor ons als een indicatie van je aankomst. Ben je eenmaal binnen, dan mag je zo lang blijven als je wilt. Totdat onze open dag eindigt om 15.00 uur natuurlijk. En wil je ook graag bij een andere opleiding in ons pand kijken, maar heb je je daar niet voor aangemeld? Ook geen probleem! Voel je vrij om rond te lopen in ons mooie pand en een kijkje te nemen bij alle opleidingen!

Open dag/ avond

Kies een starttijd