Open dag Human Resource Management

Leuk dat je je aanmeldt voor onze open dag. In onderstaand schema zie je op welke momenten er plaats is en hoe laat het programma begint.

Vijf minuten voor aanvang aanwezig
We verwachten je 5 minuten voor aanvang van het tijdslot bij onze leslocatie De Witte Dame, Emmasingel 28 in Eindhoven. Bij aankomst word je verwezen naar de juiste verdieping, waar je wordt ontvangen door een student. Tijdens een interactieve sessie maak je kennis met de opleiding Human Resource Management. Vervolgens is er voldoende ruimte om in gesprek te gaan met onze huidige studenten, alumni en docenten zodat jij al jouw vragen kunt stellen.

Als je vooraf vragen hebt, dan kun je die mailen naar communicatiehrmenp@fontys.nl. Ben je niet in de gelegenheid om in november onze open dag te bezoeken? Je bent meer dan welkom op de eerstvolgende open dag op zondag 26 januari. Daarnaast organiseren we gedurende het studiejaar verschillende meeloopdagen en proefstudeerdagen. Houd hiervoor onze website in de gaten.

Open dag/ avond

Kies een starttijd