Fotografie

Fontys wil in haar communicatie richting naar al haar doelgroepen en stakeholders herkenbaar als afzender zijn. Beeldtaal speelt daarin een belangrijke rol. We zijn een mensenorganisatie en daarom gaat onze voorkeur uit naar beeldmateriaal met mensen die de boodschap versterken. 

'Beelden van echte mensen' past het beste bij Fontys en haar huisstijl. Geen stockfotgrafie, en liever ook geen illustraties. 

Kenmerken:

  • Fontys is een 'mensenorganisatie' en dat willen wij in ons beeld graag laten zien.
  • Onze studenten en medewerkers staan dan ook centraal in onze fotografie. Ga voor meer informatie naar merkfilosofie 'Denk Groter'.
  • In onze communicatie ligt de focus op de ontvanger. We leven ons in in onze doelgroep, in woord maar ook in beeld.
  • De campagnebeeldlijn van Fontys laat de Fontysstudent en -medewerker zien die groter durft te denken en te doen, én dit ook uitstraalt. Meer informatie hierover bij merkfilosofie 'Denk Groter'.
  • Goede kwaliteit van beeldmateriaal vinden we belangrijk. Het geheel (vormgeving/beeldmateriaal) is professioneel.
  • We gebruiken bij voorkeur full colour foto's.

Meer informatie of advies nodig? Stuur dan een email naar: huisstijl@fontys.nl.