Update 60 (04-12-2018)
Naast de gebruikelijke vernieuwingen, oplossing van kleine bugjes en 'achter de schermen' aanpassingen zijn de volgende items ook opgeleverd met update R60.
Vormgeving cards en tekst
De tekst en koppen op de website van Fontys zijn van kleur veranderd, van grijs en paars naar zwart. Ook in cards zijn er een paar wijzigingen in de vormgeving: tekst wordt hier nu links uitgelijnd, en de CTA tekst verschijnt in kleine letters in plaats van hoofdletters.
Vernieuwde vormgeving doelgroepingang en homepage
Op basis van gebruikersdata is voor de doelgroepingangen en de homepage een vernieuwd ontwerp gemaakt. We richten de pagina's zo spoedig mogelijk in. Tijdens de netwerkbijeenkomst vertellen we er meer over.
Vernieuwde opendagenzoeker
De opendagenzoeker is geüpdate met een kleinere titel, minder witruimte en extra aandacht voor een betere mobiele weergave. Ook is de bladeroptie bovenaan de pagina en de sorteeroptie weggehaald, nadat onderzoek aantoonde dat deze door potentials niet gebruikt worden.
WhatApp icoon factsheet
Het WhatsApp icoontje was standaard zichtbaar op alle factsheets, ongeacht of hier een nummer achter was gezet of niet. Dit is nu opgelost: net als alle andere social media icoontjes verschijnt deze nu alleen nog als er iets achter is ingevuld.
Contactcard aangevuld met IG
Op de contactcard kan nu ook een Instagram account worden toegevoegd. Evenals de andere social media accounts verschijnt deze vervolgens achter het Instagram icoontje onderaan de card.
Wijzigingen online proefstuderen
Om de kalender van het online proefstuderen duidelijker te maken voor de potential zijn er een aantal aanpassingen gedaan. Zo wordt de maand nu uitgedrukt in tekst, staat er een dikkere scheidingslijn tussen de dagen, springt het aanmelden voor een echte proefstudeerdag er meer uit en zijn links duidelijker herkenbaar.
Gradient op image card
Voorheen was het vaak moeilijk om tekst op een image card te lezen zonder dat je hier met je muis op hoverde en de gradient tevoorschijn kwam. De gradient ligt nu vast op de image card zodat de leesbaarheid van de tekst ook bij een lichte afbeelding verzekerd is.
Personalisatie Warm welkem
In kader van project Warm Welkom is het voorwerk gedaan om video's met gepersonaliseerde inhoud te tonen op de website. Tijdens de netwerkbijeenkomst wordt hier meer over verteld.