Jouw intro en kennismaking

Begin september start het nieuwe collegejaar... Maar voordat de studie begint neem je eerst nog deel aan de introductieweek. Dat is Purple 2023! Tijdens deze introductieweek (maandag 21 tot en met vrijdag 25 augustus) staat kennismaken centraal.

Leer je studie kennen en maak vrienden voor het leven

Je maakt kennis met je studiegenoten en ontmoet hier vrienden voor het leven. Je wordt helemaal wegwijs gemaakt in jouw opleiding en studiestad. Gezamenlijk eten, samen de stad ontdekken, elkaar en de opleiding leren kennen, samen herinneringen maken en nog veel meer… Hoe dat eruit gaan zien, wat je allemaal nodig hebt, waar je moet zijn, wie je kunt bereiken, dat alles vind je hier! We maken er een fantastische week van.

Check deze pagina regelmatig om op de hoogte te blijven.

Hieronder zie je alle activiteiten waaraan jij gaat deelnemen:

Vandaag heb je tijd om al je spullen te verzamelen, morgen begint jouw intro!

Dinsdag 22 augustus 2023

09.00: Jouw intro begint! Meld je bij de hoofdingang van FHK waar je wordt opgewacht door jouw introductiebegeleiders. Naast de introductie van jouw opleiding leer je ook FHK kennen tijdens het Handshake Festival in de Muzentuin om tot slot met een afterparty in de stad af te sluiten.
Woensdag 23 augustus 2023

Na een ontbijt en nacht op de camping ga je de stad leren kennen tijdens de stadsdag. Je sluit af met een BBQ en kroegentocht.
Donderdag 24 augustus 2023

Tijdens het Purple Festival in het Leijpark ontmoet je alle studenten van Fontys Hogescholen, ga je lekker dansen op de tofste muziek en maak je vooral veel plezier!
Vrijdag 25 augustus 2023

Tijd om af te sluiten! Je laat de camping netjes achter, neemt al je spullen mee en sluit het leuk af samen met de groep.

Aanmelden introductie

Kosten voor deelneming: €90 per persoon.

Wat krijg je hiervoor?

* Alle deelnemende studenten slapen 3 nachten op de Purple camping
* Ontbijt en diner
* Volledig weekprogramma met activiteiten
* Een FHK introductie T-shirt.

Meld je aan voor de FHK Purple introductie door het inschrijfformulier nauwkeurig in te vullen en de betaling te voldoen vóór 15 augustus 2023.

Heb je vragen? Stel deze dan via fhkpurple@fontys.nl

Sfeerafbeelding Fontys

Aanvullende info

Als je om medische redenen een dieet volgt, bepaalde (voedsel)allergieën hebt of vegetariër bent, geef dit dan door via FHKpurple@fontys.nl
We proberen daar zoveel mogelijk rekening mee te houden.

Zwijsenplein 1, 5038 TZ Tilburg

Het is verboden om sterke drank en drugs te nuttigen. Alcohol wordt pas geschonken en gedronken vanaf 16.00 uur. Bij de overnachtingslocaties wordt tijdens de feesten naast fris, ook bier en wijn geschonken (vanaf 16.00 uur). Als we toch sterke drank en/of drugs aantreffen, worden die in beslag genomen en kan het zijn dat we je naar huis sturen. Onder de 18 jaar is alcohol helemaal verboden. Studenten van 18 jaar of ouder krijgen aan het begin van de introductieweek een 18+ polsbandje op vertoon van hun ID kaart.
Gedurende de hele intro is EHBO/BHV aanwezig. De medewerkers zijn te herkennen aan de gele hesjes.
€90 per persoon

Wat krijg je hiervoor?

* Alle deelnemende studenten slapen 3 nachten op de Purple camping
* Ontbijt en diner
* Volledig weekprogramma met activiteiten
* Een FHK introductie T-shirt.
Graag vernemen wij het vooraf indien er medische zaken spelen, waarvan wij op de hoogte dienen te zijn. Te denken valt aan ziektes, (voedsel)allergieën (epipen) etc. Je kunt dit melden bij FHKmuziekeducatie@fontys.nl
Tijdens de gehele intro zullen foto’s gemaakt worden. Deze kunnen openbaar worden gemaakt of gebruikt worden voor promotionele doeleinden. Bij deelname aan de introductie geef je hiervoor toestemming.

Paklijst

Om ervoor te zorgen dat jij optimaal voorbereid bent op Purple kun je onderstaande paklijst afvinken, dan staat niets jou meer in de weg om een geweldige introductieweek mee te maken.

Zorg ervoor dat je voor het Purpleprogramma het volgende in ieder geval klaar hebt liggen wanneer de intro begint:

• Fiets
  • Identiteitsbewijs
  • Indien van toepassing; medicijnen
  • Hoeslaken
  • Slaapzak
  • Kussen
  • Oplader
  • Luchtbed
  • Tent

En vergeet natuurlijk je goede zin en een bulk energie niet!

Tot Purple!

Vragen over je intro? Mail naar FHKpurple@fontys.nl