Programma eerste studieweek CE - Digital Business Concepts

Informatie programma eerste studieweek Commerciële Economie - Digital Business Concepts
Op maandag 2 september 2024 start officieel het nieuwe studiejaar.

Bootcampweek
Om je studie af te trappen neem je na de ‘optionele’ introductieweek deel aan de bootcampweek. In deze week leer je je klas en de opleiding nog beter kennen. De bootcampweek gaat een mooie combinatie worden van informatieve en personality bijeenkomsten met creatieve/marketing uitdagingen in ons gebouw P8 (Prof. Goossenslaan 1, 5022 DM Tilburg). Het programma van de Bootcampweek ontvang je in juli (net voor de zomervakantie) van ons per mail.

Je rooster wordt eind augustus bekend gemaakt op Fontys Connect (inloggen op Fontys.nl) Houd ook je persoonlijke e-mailadres (dat je hebt aangegeven in Studielink) in de gaten.

De klassenlijst of -indeling ontstaat tijdens de bootcampweek.

Specifieke opleidingsinformatie (o.a. jaaragenda en studiegids) voor studenten Commerciële Economie - Digital Business Concepts is te vinden op Fontys Connect (inloggen op Fontys.nl).