Programma eerste studieweek Commerciële Economie - Creative Marketing Concepts

Informatie programma eerste studieweek Commerciële Economie - Creative Marketing Concepts
Op maandag 2 september 2024 start officieel het nieuwe studiejaar.

Bootcampweek
Om je studie af te trappen stomen we je in de eerste lesweek klaar voor je eerste jaar als HBO student. We hebben een programma gemaakt waarin kennismaken centraal staat. Het programma van de bootcamp week ontvang je in juli (net voor de zomervakantie) van ons per mail.

Je rooster wordt eind augustus bekend gemaakt op Fontys Connect (inloggen op Fontys.nl) Houd ook je persoonlijke e-mailadres (dat je hebt aangegeven in Studielink) in de gaten.

De klassenlijst of -indeling ontstaat tijdens de bootcamp week.

Specifieke opleidingsinformatie (o.a. jaaragenda en studiegids) voor studenten Commerciële Economie - Creative Marketing Concepts is te vinden op Fontys Connect (inloggen op Fontys.nl).