Beeld en Geluid op school

Inhoud

Beeld en Geluid op school is een samenvoeging van Teleblik en Academia. Hier vind je relevant én gratis film- en audiomateriaal voor po, vo, mbo, hbo & wo. De media zijn geselecteerd voor onderwijsdoeleinden. Het materiaal is legaal, de afzender bekend, en blijft online staan. De kwaliteit van de fragmenten is geschikt voor gebruik op digiborden.

Hier vind je meer informatie over toegankelijkheid en 'open' online aanbieden van het materiaal.

Toegang

On/off campus via Beeld en Geluid op school

• Klik op Log In rechtsboven in het scherm.
  • Klik op Inloggen met SURFconext.
  • Selecteer Fontys Hogescholen.
Sfeerafbeelding Fontys

Privacy Disclaimer

Voor veel databanken / digitale bronnen / digitale tools kun je een persoonlijk account aanmaken om extra functionaliteiten als attendering, opslag etc. te gebruiken.

Als je dit doet, check dan eerst de Privacy Verklaring van de databank / digitale bron / digitale tool, zodat je weet welke persoonlijke gegevens worden opgeslagen.
Het is je eigen verantwoordelijkheid of je je persoonsgegevens deelt met de databank / digitale bron / digitale tool.

Meer info

Trainingsmateriaal (PDF)