Aalsma, E. (2011). De omgekeerde leerweg: een nieuw perspectief voor het beroepsonderwijs. Delft: Eburon. | Link |
Berkel, Bax & Joosten-ten Brink, D. (2017). Toetsen in het hoger onderwijs. Houten: Bohn Stafleu van Loghum. | Link |
Cedefop (2011). Learning while working. Success stories on workplace learning in Europe. Luxembourg. European Communicaties | Link |
Duvekot (2016). Leren waarderen. Een studei van EVC en gepersonaliseerd leren [proefschrift]. Utrecht: Universiteit van Utrecht. | |
Engeström, Y. (2009). From Learning Environments and Implementation to Activity Systems and Expansive Learning. Actio: An International Journal of Human Activity Theory, 2, 17-33. | Link |
Jaspers, M. & Speetjens, J. 2007), Competentiegestuurd opleiden en leren. Eindhoven: Fontys Hogescholen | Link |
Katholieke Universiteit Leuven (z.j.). Leeractiviteiten. Geraadpleegd op 8 mei via | Link |
Klarus, R., Peeters, A., & Joosten-ten Brinke, D. (2017). Toetsen en valideren van leeruitkomsten in flexibel onderwijs. In H. Van Berkel, A. Bax, & D. Joosten-ten Brinke (Red.), Toetsen in het hoger onderwijs (pp. 95-107). Houten: Bohn, Stafleu Van Lochem. | Link |
Losse, M. (2016). De relevantie van onderzoekend vermogen. Thema 2016, 1. | |
Moon J (2002): The Module and Programmes Development Handbook: A Practical Guide to Linking Levels, Outcomes and Assessment Criteria. Abingdon: Routledge Falmer. | |
Onderwijsraad (2003). Werkplekleren in de beroepsonderwijskolom | Link |
Parry, S. (1996). The Quest for Competences. Training: 33, 48-56. | |
Zitter, I. & Hoeve, A. (2012). Hybride leeromgevingen: Het verweven van leer- en werkprocessen. ’s Hertogenbosch/ Utrecht: Expertisecentrum Beroepsonderwijs. | Link |