Sluiten
Ontwikkelingen
Actieonderzoek
Fontys Centrum voor Ondernemerschap
Associate degree
Fontys Educational Designers
Flexibilisering
Flexibilisering Deeltijd
Praktische handreikingen Formuleren leeruitkomsten
Praktische Handreiking Leerwegonafhankelijke toetsing
Visie en beleid flexibilisering
Kernbegrippen Experiment Leeruitkomsten
Fontys Promovendi groep
Wie zijn wij
Nieuws
Innoversity
Fontys Innoversity
SEAL
Beoordeling
Coaching
Leerdoelen
Organisaties
Leeromgeving
Venijnig vraagstuk
Opdrachtgever
Eigenaarschap
Eigenaarschap 2
Wie zijn wij?
Ons aanbod
Publicaties
Innovatieve Leeromgevingen
Verkenningsfase
Programma
Vragenlijst Innovatieve Leeromgevingen
Vragenlijst voor wie al betrokkenen is bij een innovatieve leeromgeving
Vragenlijst voor wie een innovatieve leeromgeving wil starten
Vragenlijst innovatieve leeromgevingen Fontys Diensten
Master Leren en Innoveren
Masters
Nieuws
Relevante publicaties
Veel gestelde vragen
Landelijk platform professionele masters
Contactgegevens
Open Educational Resources
Quantified Student
Praktijkgericht Onderzoek
Social labs
Studiesucces
Home
Over studiesucces
Tools en inzichten
Aansluiting toeleverend veld
Oriëntatie, matching en toelating
Aansluiting arbeidsmarkt
Talentontwikkelingen docenten en studenten
Studentenwelzijn
Studentcoaching
Studeerbaar curriculum/activerende didactiek
Toetsing en feedback
Authentiek leren
Bildung
Dialoogspel studentsucces
Academy
Academy Studiesucces 16 december 2022
Netwerken
Aansluiting, Oriëntatie & Matching
Studentcoaching
Onderwijsontwikkeling
Contact
TEC for Society
Virtual Reality
Zorginnovatiecentra (ZIC) en Zorginnovatienetwerk (ZIN)
Kennis en Inspiratie Community Kwaliteit
Formulier Kennisdelingssessies
Over
Meer Fontys
Welkom bij Fontys
Contact en locaties
Nieuws
#wijzijnfontys
English website
Menu
Innoversity
Wie zijn wij?
Fontys Innoversity leden
Het eigenaarschap voor leren teruggeven aan de lerende, dat is mijn missie in het onderwijs!
Annemarie van den Broek, FHKE
Tot 1 maart nog actief met onderwijsvernieuwing. Daarna ga ik andere dingen doen en vooral genieten!
Adri Cornelissen, FHICT
Als je doet wat je altijd deed, zul je krijgen wat je altijd kreeg.
Dries van den Enden, FHICT
Constructief kritisch meedenker
Blended & Online Learning, Action Learning, Seal, Design Thinking
Jean Jamin, Dienst Onderwijs en Onderzoek
Leren vertrouwen te hebben in de reis, zelfs als je die niet begrijpt.
Jos Speetjens, Dienst Onderwijs en Onderzoek
Studenten ondersteunen dat te leren wat zij nodig hebben om hun uitdagingen te meesteren.
Patric Hintermann, FHHRM/TP
Bijdragen aan een omgeving waarin studenten de beste versie van zichzelf kunnen worden.
Yolanda Lentz, FHEC
Alles wat de student houvast geeft zorgt er ook voor dat de student zijn handen niet meer vrij heeft.
Maarten de Rooij, FACI
En wat wordt de student daar beter van?
Lars Veerhoff, FIBS
Hoe meer vrijheid de student krijgt, hoe harder die gaat werken.
Roy Mevissen, FHJ