De eerste netwerkborrel komt er aan!

Sfeerafbeelding Fontys

Zet de datum in je agenda en houd de avond vrij: op donderdag 9 december a.s. vindt de eerste netwerkborrel voor alumni van AS en TN in ons gebouw Nexus plaats.

Tussen 18.00 en 22.00 uur ben je van harte welkom om bij te praten, te netwerken, kennis te maken, contacten te vernieuwen.

Na een kort welkom door onze directeur, Maarten van Andel, en een korte toelichting op de activiteiten die we de komende tijd voor jullie in petto hebben door Angelique Jansen, is het tijd voor een drankje en een hapje.

Er is ook een mogelijkheid om een rondleiding te krijgen door het gebouw. Deze wordt door een aantal studenten verzorgd, maar... niets moet.

Wil je erbij zijn, meld je dan snel hier aan. We kunnen maximaal 75 alumni ontvangen. Mocht je er deze keer niet snel genoeg bij zijn, in maart staat de tweede borrel gepland.