De eerste netwerkborrel komt er nu dan echt aan!

Sfeerafbeelding Fontys

Na een hele tijd mogen we dan eindelijk weer! Zet de datum in je agenda en houd de avond vrij: op donderdag 19 mei a.s. vindt de eerste netwerkborrel voor alumni van AS en TN in ons gebouw Nexus plaats.

Tussen 17.30 en 21.30 uur ben je van harte welkom om bij te praten, te netwerken, kennis te maken en contacten te vernieuwen.

Na een kort welkom vanuit Fontys wordt de alumnicommissie voorgesteld door Angélique Jansen. Jullie krijgen te zien de commissie doet en wat de geplande activiteiten van de komende tijd zijn. Vervolgens is het natuurlijk tijd voor een drankje en een hapje.

Er is ook een mogelijkheid om een rondleiding te krijgen door het gebouw. Deze wordt door een aantal studenten verzorgd, maar... niets moet.

Wil je erbij zijn, meld je dan hieronder aan. We kunnen maximaal 80 alumni ontvangen. Mocht je er deze keer niet snel genoeg bij zijn, de tweede borrel komt er aan, dus houd de nieuwsbrief goed in de gaten.