Heb je ideeën?

Sfeerafbeelding Fontys

Een van de evenementen die we in de komende maanden willen gaan uitrollen zijn de “alumni voor alumni”, ofwel de lezingen voor alumni. In het komende jaar willen we jullie een aantal lezingen aanbieden, al dan niet in je vakgebied, waar je met plezier naar toe komt, hetzij live, hetzij online.

We hebben al wat ideeën verzameld: Natuurkunde in de kunst (muziek en schilderkunst), inspiratievolle lezingen à la Tedtalks, Robert Dijkgraaf, Professor Veringa, Astrofysica, Andre Kuipers. Zelfs Angela Merkel (zelf kernfysica) kwam voorbij.

Leuke ideeën, de moeite waard om verder te onderzoeken. Natuurlijk kan het ook zo zijn dat alumni met een bijzonder onderzoek, alumni met een interessante werkomgeving of een leuke carrière ook een lezing kunnen verzorgen.

We zijn op zoek naar meer ideeën. Heb jij ze? Meld ze bij Angelique Jansen (angelique.jansen@fontys.nl).

We willen in het voorjaar van 2022 met de eerste lezing starten!