Houd de evenementenkalender in de gaten!

Sfeerafbeelding Fontys

We willen onze alumni vanaf nu graag uitnodigen voor interessante lezingen, (netwerk-) bijeenkomsten en voor events die we in de toekomst gaan organiseren. Via de evenementenkalender houden we je op de hoogte.

We hebben in de afgelopen weken, tijdens gesprekken met alumni, gemerkt dat veel van jullie geïnteresseerd zijn in lezingen, events en andere activiteiten die we binnen TNW organiseren. Dat kunnen lezingen zijn, die we voor studenten organiseren en die mogelijk voor jullie ook interessant zijn. Maar het kan ook zijn dat we aan jullie vragen om lezingen te verzorgen voor onze studenten en collega’s. Denk daarbij aan ervaringen in het werkveld, ontwikkelingen binnen je vakgebied waar je aan werkt, het verloop van je loopbaan en zo kunnen we nog veel meer interessante onderwerpen opnoemen.

Daarnaast gaan we in de nabije toekomst ook events speciaal voor jullie organiseren: netwerkborrels per opleiding waarbij je elkaar weer kunt ontmoeten en onder het genot van een drankje en hapje bij kunt praten. Ook een alumnievent voor alle TNW alumni staat hebben we weer in het vizier.

Houd daarom de evenementenkalender in de gaten. Via deze agenda kun je je ook aanmelden voor het event van je keuze.

We hopen jullie snel weer te zien!