Sprint naar content

Oproep voor Open Dag

Sfeerafbeelding Fontys

Op 27 november a.s. vindt de Open Dag weer plaats, hoewel hij nu een andere naam heeft gekregen: Sfeer proeven. We hebben een tijdje (je kent het wel, Corona) potentials en ouders niet de gelegenheid kunnen bieden om een bezoek te brengen aan ons gebouw en een live gesprek met docenten, studenten en alumni (!) was ook niet mogelijk.

Gelukkig komt daar op 27 november verandering in. Op die dag gaan de figuurlijke poorten van ons gebouw Nexus weer open. Bij alle info die we aan potentiele studenten en ouders willen geven, vinden we informatie over “het leven na de opleiding” ook heel belangrijk. Waar komen onze alumni terecht? Hoe veel lol hebben ze van hun oude opleiding (gehad)? Zijn ze nog in hun vakgebied werkzaam of zijn ze andere paden ingeslagen?

Je begrijpt het al: dit is een oproep aan jullie om de alumni tijdens deze dag te vertegenwoordigen en met ouders en potentials in gesprek te gaan.

Heb je tijd (ergens tussen 10.00 en 15.00 uur, het hoeft niet de hele dag te zijn) en vind je het leuk (we zorgen voor koffie, thee, een drankje, een lunch en een attentie voor je aanwezigheid) om aanwezig te zijn, meld je dan hier aan.

Mayke Kuitenbrouwer, de collega die deze dag organiseert, neemt dan contact met je op.

Vast bedankt en……. Leuk om je dan weer eens te zien!