Sprint naar content

Woensdag Stadsdag Purple 2019 FHK

Stadsdag 'Leer Tilburg kennen'

Op woensdag ga je met je medestudenten Tilburg leren kennen door een loop- of een fietsroute te volgen. Tijdens de route stop je bij verschillende locaties waar je triviantstukjes kunt verzamelen. Bij de looproute zijn er leuke activiteiten bij de Schouwburg, Oranjestraat, Heuvel en Vijfsprong. Bij de fietsroute kom je onder andere langs Stappegoor, de Heikesekerk, 013 Poppodium en De Pont. Wat jullie precies gaan doen bij de locaties hoor je binnenkort.

Aan het einde van de dag kun je de triviantstukjes inleveren in ruil voor een kaart voor een kroegentocht. De kroegen bepalen zelf wat voor beloning zij uitreiken.

De studenten starten in groepen op verschillende tijden. De eerste groep start tussen 10.00 en 11.00 uur.
Er komt zo snel mogelijk een overzicht met welke opleiding, op welk tijdstip begint.