Studentondernemers openen pop-upstore in Studenthotel

Derdejaars studentondernemers Dagmar van Lieshout en Amber Huls maken hun eigen toekomst. Samen startten ze het bedrijf Holi-yay dat nu ook nog eens hun stageplaats is. Want waarom zou je wat je op school leert niet meteen toepassen in je eigen bedrijf? Via hun webshop holi-yay.com verkopen Amber en Dagmar hippe reisartikelen. Denk aan kleurrijke tassen, handdoeken met tropische prints, zonnebrillen, kofferaccessoires en hippe inflatables, dus alles om stijlvol op vakantie te kunnen gaan. Wil je hun assortiment met eigen ogen zien? In samenwerking met The Student Hotel opent Holi-yay van zondag 12 tot en met zaterdag 25 mei een pop-up store. Die plek is niet voor niets gekozen. Volgens de twee studenten is The Student Hotel niet zomaar een slaapplaats, maar een plek om contact te maken met andere reizigers. Alles staat er kortom in het teken van ontspannen vakantie vieren. De pop-up store is te vinden in de vide en het restaurant van het hotel, Stationsweg 3 in Eindhoven.

Sfeerafbeelding Fontys

Terug naar nieuwsoverzicht