Fabian Koutstaal en Kylian Koutstaal

Fabian en Kylian Koutstaal
Studie: ICT & Business en Commerciële Economie
Onderneming: De Wrap Wereld

Een auto is voor veel mensen een middel om van a naar b te komen. Voor een ander is het veel meer dan dat en geeft graag wat meer aandacht aan zijn auto om deze goed te verzorgen of net iets anders te maken. Misschien een nieuwe kleur of wat sportiever met racestrepen, zwarte raamlijsten en getinte lampen.

Met een liefde voor auto’s en een passie voor ondernemen zijn de gebroeders Kylian en Fabian Koutstaal De Wrap Wereld begonnen. Bij De Wrap Wereld worden auto’s beplakt met een speciale folie, een wrapfolie, om de auto een ander uiterlijk te geven. Het is dus een alternatief voor het laten spuiten van een auto. Het laten wrappen heeft voordelen tegenover spuiten. Het is namelijk niet permanent en kan er later weer afgehaald worden waardoor het ideaal is voor mensen met een lease auto. Verder beschermd de wrapfolie ook de originele lak van de auto, waardoor de auto een hogere restwaarde houdt.

De Wrap Wereld is in oktober 2019 opgezet. Via hun website en hun Instagram pagina, @dewrapwereld, laten de broers hun werk zien en proberen ze hun doelgroep te bereiken.

Een goede klantrelatie vindt De Wrap Wereld heel belangrijk. Zo wordt er altijd meegedacht met de wensen van de klant, wordt er graag iets extra’s gedaan om de verwachtingen van de klant te overtreffen en is er veel persoonlijk contact met de klant.