Reinier Hoelen

Renier Hoelen
Studie: CE IEMES

Onderneming: Gamerro Music Productions & NUEVO Marketing Solutions

In de zoektocht naar meer ‘’ownership’’ in zijn carrière als dj/muziekproducer heeft Reinier Hoelen zich vanaf eind 2019 ontwikkeld tot online ondernemer en marketeer. Waar voorheen de focus voornamelijk lag op samenwerkingen met gevestigde artiesten binnen de Nederlandse Urban scene, waaruit enkele grote samenwerkingen en een publishingdeal bij Cloud 9/Rotterdam Airlines zijn voortgevloeid, ligt de focus nu op het bouwen van een online ‘’asset’’ in de vorm van een website waar onafhankelijke artiesten wereldwijd muzieklicenties kunnen aanschaffen.

In de digitaliserende wereld van vandaag met alle technologische ontwikkelingen kan iedereen zijn eigen muziek opnemen en het delen met de hele wereld. Vaak is er alleen meer nodig om een volwaardige song neer te zetten. Op www.gamerromusica.com vind de startende onafhankelijke artiest de kwalitatieve muziek en alle ondersteunende informatie, services en producten die hij nodig heeft!

In het proces en de transitie van ‘’slechts’’ een muziekproducer naar een online ondernemer met een e-commerce business heeft hij zich moeten ontplooien tot een volwaardige online marketeer en zich vaardigheden moeten aanleren van het ontwerpen van websites tot het bouwen van winstgevende sales funnels, e-mail marketing funnels en online adverteren. Met deze kennis en vaardigheden is hij in die periode tevens een tweede onderneming gestart onder de naam NUEVO Marketing Solutions. Hiermee levert hij online marketing diensten voor lokale bedrijven voornamelijk binnen de e-commerce, vastgoed- en financiële sector. Het ondernemen bevalt hem stiekem heel goed!

In de toekomst zal de focus voornamelijk liggen op de projecten die het meest in lijn liggen met zijn passie. Een daarvan is het laten groeien van Gamerro Musica tot een totaal platform waar onafhankelijke artiesten voor al hun muzikale en marketing gerelateerde zaken terecht kunnen. Daarnaast staat er dit jaar de lancering van een e-commerce brand gericht op duurzame fashion en eco-vriendelijke producten op de planning. In 2020 is de basis gelegd, in 2021 worden de grenzen verlegd!