Van mbo naar een technisch bedrijfskundige hbo-opleiding

Wil jij graag doorstuderen?

Wil jij na je mbo-opleiding starten met een hbo-opleiding op het snijvlak van economie en techniek? Het maken van een goede studiekeuze is lastig, nu het alleen digitaal kan. Wij helpen je graag zo goed mogelijk. Maak gebruik van onderstaande oriëntatiemogelijkheden en start goed voorbereid met één van de drie technisch bedrijfskundige opleidingen in september.

Bedrijfsmanagement MKB
Eindhoven en Tilburg

In een mkb-bedrijf werken, een eigen bedrijf starten of een (familie)bedrijf overnemen, is dat wat jij na je studie wilt? Lijkt het je wat om in een klein tot middelgroot bedrijf de touwtjes in handen te hebben? Je bezig te houden met financiën, commercie, logistiek en ondernemerschap binnen een technische omgeving? Dan past Bedrijfsmanagement MKB perfect bij jou.

Automotive and Mobility Management
Eindhoven en Tilburg

Heb jij iets met auto's, bussen, trams, motoren of mobiliteit in het algemeen? Ben jij ondernemend, veelzijdig en praktisch ingesteld? Stap dan in de wereld van Automotive Management. Deze opleiding combineert kennis van mobiliteit met managementskills en bereidt je voor op een functie als technisch bedrijfskundige in de automotive branche.

Technische Bedrijfskunde
Eindhoven

Wil jij álles te weten te komen over hoe technische bedrijven werken en hoe je ze kunt verbeteren? Ben je onderzoekend, creatief en een team player? Dan is de praktische, uitdagende en brede technische managementopleiding Technische Bedrijfskunde iets voor jou. Als technisch bedrijfskundige ben jij hét aanspreekpunt voor bijna alle denkbare vragen over bedrijfsprocessen en organisatieveranderingen.

Sfeerafbeelding Fontys

Van mbo naar hbo: Sander en Michelle delen hun ervaringen

Sander: "Wat ook een verschil is tussen het mbo en hbo, is de sfeer tussen de studenten en de docenten. Waar het op het mbo af en toe lastig is om contact op te zoeken met docenten, is dat niet met de docenten op het hbo. Op het hbo word je als een volwassenen behandeld en zijn studenten en docenten gelijk aan elkaar."

Sfeerafbeelding Fontys

Liever direct persoonlijk contact?

Muriël staat voor je klaar. Wil je liever een student spreken? Laat het weten aan Muriël en zij brengt je in contact!

muriel.keuning@fontys.nl

Onze docenten heten je graag welkom!