Bedrijven

Agenda

  • Partnerprogramma
    Vindt u het, net als wij, belangrijk dat het huidige onderwijs aansluit op de praktijk? Wilt u als bedrijf als eerste in contact komen met talentvolle leerlingen? Kunt u bij uiteenlopende vraagstukken de frisse inbreng gebruiken van studenten? Wilt u meedenken en -werken aan toekomstbestendig onderwijs? Dan is ons Partners in Education (PiE) programma iets voor u!

    Het FHEC partnerprogramma: wat betekent het?

    Relatiemanager Wim van Dooren en onze partners leggen uit wat ons partnerprogramma inhoudt en hoe het jouw bedrijf kan versterken.

    Brochure partnerprogramma

    Binnen het Fontys partnerprogramma onderscheiden we twee soorten partners: Partners in Education en Partners in Innovation. Beide zijn met hun praktijkervaring van onschatbare waarde voor de continue ontwikkeling en vormgeving van ons onderwijs.

    Wil je meer weten over ons partnerprogramma of gewoon alles nog eens rustig nalezen? Download dan onze brochure!

    Locaties en contact

  •   Partners van Fontys Hogeschool Economie en Communicatie
  •     BAS

    Ruim 850 collega's, één missie! Wij helpen onze klanten letterlijk op weg, nationaal én internationaal! Om dit te kunnen bereiken brengt iedereen zijn eigen talenten, energie en specialismen in. Bij BAS krijg je de ruimte om te doen waar je goed in bent en mee te groeien met ons mooie familiebedrijf! Wij zijn BAS en daar zijn wij trots op.

    Voor meer informatie over BAS als werkgever en alle vacatures ga naar www.werkenbijbas.com

    Sfeerafbeelding Fontys

  •     CKC Seminars

    CKC Seminars is al ruim 25 jaar dé organisator van B2B congressen, masterclasses en seminars met expositie voor (hoger) management. Veelal op eigen initiatief en in samenwerking met gerenommeerde adviesbureaus, belangenorganisaties en media. Wij kijken jaarlijks met een inspirerende business-to-business bril naar alle functionele vakgebieden en branches, van HR, IT, Duurzaamheid, Projectmanagement, Inkoop tot marketing & communicatie en Finance, voor o.a. de branches overheid, zorg, onderwijs en in België. Wij zijn een betrouwbare, innovatieve en creatieve speler binnen de congresbranche.

    Meer weten?
    -      Bekijk onze website
    -      Bekijk ons congresportfolio
    -      Bekijk het nieuwsitem over onze samenwerking met Fontys Hogeschool Economie en Communicatie (FHEC)

    Sfeerafbeelding Fontys

  •     Duux

    Ons verhaal
    Het Nederlandse merk Duux (een woordcombinatie van Dutch en Luxury) is al twintig jaar dé specialist op het gebied van luchtbehandeling. Duux gelooft in het belang van een schone en gezonde leefomgeving voor iedereen. Onze producten zorgen het hele jaar door voor gezond en comfortabele lucht in huis. Prettig om in te ademen én goed voor je gezondheid! De producten van Duux zijn ware interieurstukken en gaan perfect op in iedere ruimte. Puur Dutch Design met internationale aantrekkingskracht: onze producten zijn inmiddels in meer dan 30 landen te koop via een netwerk van distributeurs, verkoopagenten en retailers. In de Benelux leveren wij o.a. aan fonQ, MediaMarkt, Coolblue, Bol.com en Wehkamp. Daarnaast verkopen we ook direct aan consumenten in Europa via onze eigen brand store www.duux.com.

    Gezonde lucht?
    Wij verbeteren je gezondheid met lucht! Bij een gezonde levensstijl denk je al snel aan voldoende beweging en een gezonde voeding. Maar wist je dat veel gezondheidsklachten voortkomen uit slechte luchtkwaliteit? We brengen gemiddeld 90% van onze tijd binnenshuis door waar de luchtkwaliteit tot wel 5x slechter is dan buiten. Klachten zoals vermoeidheid, hoofdpijn, droge huid, verkoudheid en concentratieproblemen zijn voor een groot deel te wijten aan slechte luchtkwaliteit in huis. En als je bedenkt dat je 20.000 keer per dag ademhaalt is het degelijk belangrijk om aandacht te besteden aan de luchtkwaliteit.

    Internationale ambities
    Onze propositie slaat goed aan in Europa en de rest van de wereld. In combinatie met een groeiende markt voor luchtbehandelingsproducten sluiten we op regelmatige basis nieuwe klanten aan. Ons hoofdkantoor is gevestigd in Uden waar we met 10 FTEs werken in verschillende disciplines zoals marketing, sales, logistiek en productontwikkeling. Bij Duux zijn we altijd op zoek naar nieuwe talenten die een bijdrage kunnen leveren aan het succes van ons merk. Wij bieden studenten een uitdagende stageplek in een jong en dynamisch team met veel vrijheid en ruimte voor eigen initiatieven.

    Sfeerafbeelding Fontys

  •     De Lage Landen

    DLL is een dochteronderneming van Rabobank en al bijna 50 jaar dé specialist in zakelijke financieringsoplossingen, voornamelijk lease. Met onze aanwezigheid in meer dan 30 landen, zijn we uitgegroeid tot een van grootste leasemaatschappijen wereldwijd. DLL heeft ongeveer 5000 medewerkers, waarvan er 600 werkzaam zijn in ons hoofdkantoor in Eindhoven.

    Wij zijn gespecialiseerd in vendor finance, onze core business. Door lease in samenwerking met fabrikanten, dealers en distributeurs aan te bieden, draagt DLL bij aan de groei van haar partners. En ondersteunen we bedrijven en ondernemers bij het waarmaken van hun zakelijke ambities.

    We zijn actief in bijna alle sectoren, namelijk: agri, food, gezondheidszorg, clean technology, bouw, transport, industrie en technologie. Met een klantgerichte aanpak, hebben we per sector enorm veel kennis opgebouwd. Deze kennis combineren we met de kennis van onze partners. Daarom heeft DLL duurzame oplossingen voor de hele levenscyclus van bedrijfsmiddelen en apparatuur. Denk hierbij aan: retail finance, commercial finance en financiering van gebruikte apparatuur. 

    Door innovatie en het continu verbeteren van onze digitale oplossingen, bieden we onze partners steeds meer gemak en snelheid. Mensen zijn hierin ons belangrijkste kapitaal. DLL moedigt haar members dan ook aan om zich te blijven ontwikkelen. Niet alleen met het oog op een carrière, maar ook als mens. In een open, ondernemende en uitdagende omgeving.

    Daarnaast zijn we ervan overtuigd dat ons werk meer inhoudt dan alleen zakendoen. Onze DLL members mogen zich 2 dagen per jaar inzetten als vrijwilliger voor de samenleving waarin zij leven en werken.

    Meer weten? Kijk ook eens op www.dllgroup.com.

    Sfeerafbeelding Fontys

  •     Office Depot Europe

    Office Depot Europe

    Wij zijn Office Depot Europe, een van de grootste leveranciers van kantoorartikelen en diensten. We zorgen voor een prettige, comfortabele en efficiente werkomgeving van onze klanten, of dat nu een kantoor, school of thuis is. Als one-stop-shop bieden we een breed assortiment, inclusief de meest recente technologieën, kantoorartikelen, printoplossingen, business services, facilitaire producten en meubilair. Via onze merken Office Depot en Viking werken we onder meer met luchtvaartmaatschappijen, banken, supermarktketens, midden-en kleinbedrijf en particulieren. In Europa zijn in totaal 5.000 medewerkers in 14 landen actief. Ons Europese hoofdkantoor bevindt zich In Venlo. Gezien onze internationale werkwijze werken er medewerkers vanuit allerlei landen bij ons.

    Meer informatie: www.officedepot.eu.

    Sfeerafbeelding Fontys

  •     Extendure
    Extendure Online Marketing
    Groei is essentieel voor bedrijven. Daarom biedt Extendure, als Google Premier Partner, de ondersteuning die jij nodig hebt om je business te laten groeien. Met gerichte doelen en een concreet plan van aanpak zorgen we voor meer bezoekers, meer klanten en meer omzet. Dit doen we zowel nationaal als internationaal, van grote ecommerce projecten tot aan het versturen van een nieuwsbrief. Door het inzetten van de juiste middelen wordt jouw groeiproces gestimuleerd en behalen we samen jouw doelstellingen.

    Uit passie ontstaan de mooiste dingen. Online marketing en een pure ondernemersgeest hebben geleid tot onze Extendure mindset. Na veel zoeken en testen is er een unieke mix van specialisten ontstaan die Extendure elke dag weer kleur geven. Door deze gedrevenheid zijn we begin 2014 gestart vanuit ons kantoor in Eindhoven. Sindsdien bouwen we elke dag een stukje verder aan de digitale toekomst van onze klanten en onszelf.

    Sfeerafbeelding Fontys

  •     Fagro

    Fagro
    Dé interim organisatie op het gebied van finance & control. Fagro is toonaangevend en staat bekend om haar belofte “improving your performance”. Deze belofte is het vertrekpunt voor onze dienstverlening aan onze opdrachtgevers en voor de ontwikkeling van onze professionals. De Fagro waarden Koploper, Lef en Sympathiek geven ons hierbij richting. Zo levert Fagro al sinds 1994 haar bijdrage, ieder jaar weer. Momenteel hebben we ruim 200 professionals in vaste dienst op minimaal Hbo niveau. Zij zijn vanuit de vestigingen Arnhem, Eindhoven en Maastricht-Airport actief voor en bij opdrachtgevers uit diverse sectoren, zowel privaat als publiek.

    Onze dienstverlening
    Fagro biedt dé interim-oplossing waar jij als organisatie naar op zoek bent. Onze inzet varieert van tijdelijke financieel-administratieve ondersteuning tot en met financieel management en directievoering.

    Als starter kun je dan denken aan rollen zoals: crediteuren- of debiteurenadministratie, financieel analist of assistent controller.

    De Fagro Academy
    Onze professionals zijn ons kapitaal. Fagro staat bekend om haar goede professionals en is koploper in het vinden van talent en in het faciliteren van hun ontwikkeling. De Fagro Academy stimuleert, organiseert en faciliteert kennisontwikkeling, kennisdeling en kennisborging. Jaarlijks verzorgen we zo’n 25 verschillende workshops, trainingen en opleidingen voor onze consultants. Op deze wijze bieden we onze professionals de kans om hun competenties verder te ontwikkelen. Dit bevordert persoonlijke groei en draagt bij aan de kwaliteit van onze dienstverlening. Daarnaast organiseren we ook kennisevents voor onze relaties op diverse gebieden. Op deze manier bieden we iedereen de mogelijkheid om workshops en trainingen te volgen en zo de kennis bij te spijkeren.

    Nieuwsgierig?

    Kijk dan eens op onze website www.fagro.nl

    Sfeerafbeelding Fontys

  •     Fontys Consultanty

    Fontys Consultanty

     Wie zijn wij?
    Fontys Consultancy vormt de brug tussen Fontys studenten en de High Tech Campus. Bij Fontys Consultancy helpen studenten van verschillende opleidingen binnen Fontys verschillende startups op de slimste vierkante meter van Europa met korte of lange opdrachten op het gebied van marktonderzoek, communicatie, financieel budgetteren, business-gerelateerde en vele andere soort activiteiten, vraagstukken en projecten. Met de werkzaamheden die de studenten verrichten ondersteunen ze nieuwe ondernemingen en ontwikkelen ze hun eigen vaardigheden en interesses verder.

    Fontys Consultancy geeft studenten de kans om zichzelf te ontwikkelen in zijn/haar werkveld door middel van praktijkgerichte ervaring binnen een startup omgeving van de High Tech Campus. Fontys Consultancy biedt hierbij een fulltime werkplaats en de handvaten aan de student om hun avontuur te starten binnen de High Tech Campus.

    Een groot netwerk opbouwen
    De student bouwt binnen de High Tech Campus een breed netwerk op. Student Shokhan Masifi koos zo ook voor een stage als consultant bij Fontys Consultancy. “Het sprak me aan om te werken met verschillende bedrijven. Soms gaat het om grotere bedrijven die al internationaal werken en soms zijn het net beginnende startups. Dat maakt het zo leuk”, vertelt Masifi. “Alle contacten die we opdoen bij verschillende bedrijven kunnen nu en in de toekomst heel nuttig zijn.”

    Door middel van netwerken komen multi-gedisciplineerde studenten in contacten met de startups op de High Tech Campus. Hierbij is het doel om de student zichzelf te laten ontwikkelen tot een well-rounded professional met leiderschapskwaliteiten consultatie vaardigheden binnen zijn/haar beroepenveld.

    Fontys Consultancy, meer weten?
    Wij zijn altijd op zoek naar studenten vanuit verschillende studierichtingen en vakgebieden om het team te versterken. Heb je interesse of wil je weten of Fontys Consultancy iets jou is? Stuur dan gerust een mail naar fontysconsultancy@fontys.nl.

    Sfeerafbeelding Fontys

  •     FECT

    Het Fontys Expertisecentrum Circulaire Transitie (FECT) is een samenwerking tussen Fontys Hogeschool Economie en Communicatie en de hogescholen HRM en Psychologie, Sociale Studies en Toegepaste Natuurwetenschappen.

    Doel van het FECT is om hét kenniscentrum voor de circulaire economie en energietransitie te zijn in Noord-Brabant en Limburg.  De transitie naar een circulaire economie en de energietransitie vragen om maatschappelijk inclusieve innovaties; nieuwe mindsets, technologieën, businessmodellen, verbindingen en infrastructuren. Door middel van toegepast onderzoek vanuit technologische, economische en sociale invalshoek wil FECT -samen met studenten, bedrijven, burgers en overheden - de circulaire transitie in de regio versnellen. FECT heeft diverse mogelijkheden voor afstudeerders. Interesse? Mail naar FECT@fontys.nl voor meer informatie. We zijn ook te vinden op de portal.

     

    Sfeerafbeelding Fontys

  •     Greenhouse

    Hello there,

    Greenhouse geeft merken elke dag een voorsprong op de concurrentie. We doen er alles aan om ervoor te zorgen dat merken als Kruidvat, Nederlandse Loterij, VodafoneZiggo, Eneco, DELA, Bijenkorf en Volkswagen slimmer, opmerkelijker en effectiever zijn dan de rest van de markt.

    Hoe we dat doen? Proberen. Falen. En met de inzichten die je daarbij opdoet sterker voor de dag komen. En dat is precies wat we de afgelopen twee decennia voor onze opdrachtgevers hebben gedaan. Met alle kanalen, technologieën en sentimenten die er zijn, wordt dat steeds moeilijker. En dus leuker! We kennen de uitdagingen en mogelijkheden van elke pixel in het digitale landschap. In het vetste kantoor van Eindhoven staan elke dag 500 experts in creative, tech, data en media in de startblokken om het maximale te halen uit elke nieuwe kans en elk nieuw touchpoint. Ons motto is dan ook: “Marketing elke dag beter maken voor merken en mensen.”.

    Ben je benieuwd naar baan- of stagemogelijkheden bij Greenhouse? Neem dan zeker een kijkje op onze website: https://www.werkenbijgreenhousegroup.nl/.

    Sfeerafbeelding Fontys

  •     Happy Horizon

    Happy to see you!

    Wij zijn Happy Horizon. Een groep van ruim 220 talenten op het gebied van data, creativiteit en bereik. Samen hebben we één grote drijfveer: het leveren van aantoonbaar resultaat.

    Data, creativiteit en bereik. Wij geloven in deze gouden combinatie. Het een kan niet zonder het ander.

    Het leven van vandaag is snel, gedigitaliseerd en ‘tech-forward’. Maar ondanks dat we beschikken over talloze connected tools die ons in elke stap van ons leven assisteren, informeren en helpen navigeren: we zijn en blijven mensen. Emotionele wezens. Onze (oer)behoeften zijn nog steeds onze behoeften. Precíes waar bedrijven en merken zich op richten: het vervullen van behoeften. En ook exact waar het in communicatie om draait: mensen emotioneel raken.

    Daarom geloven we bij Happy Horizon dat wij de perfecte mix van digital marketing, creatie en bereik in huis hebben: door middel van data weten we spot-on inzichten te identificeren, als vertrekpunt voor strategie en creatie. Zo vertalen we data naar campagnes waarmee we mensen raken. De juiste snaar, op het juiste moment en de juiste plaats (herkennen-bereiken-verleiden). Results that make you smile.

    Sfeerafbeelding Fontys

  •     Infoland

    Infoland

    Infoland maakt sinds 1998 slimme software waarmee organisaties thema’s als kwaliteit, veiligheid en welzijn kunnen borgen. Deze software, Zenya genaamd, ontwikkelen we zelf waardoor wij in staat zijn om flexibel en wendbaar te zijn, onze software continu te verbeteren en daar waar nodig aan te passen. Hierdoor mogen wij ons binnen de zorg marktleider noemen maar zien ook zakelijke klanten in nagenoeg alle branches de toegevoegde waarde van Zenya binnen hun organisatie.

    Zenya bestaat uit vier modules, die elk zelfstandig kunnen worden ingezet maar samen een krachtige oplossing voor kwaliteits- en risicomanagement vormen. Zenya stelt professionals binnen elke branche in staat elke dag het beste uit zijn of haar werk te halen, zonder dat dit moeite kost. De software werkt intuïtief en is tevens beschikbaar op mobiele platformen. Wij leveren een oplossing voor documentmanagement, incidentmanagement, auditmanagement en risicomanagement.

    Zo zorg je er als organisatie voor dat de professional altijd en overal toegang heeft tot de meest up-to-date informatie, eenvoudig en laagdrempelig (bijna-)incidenten kan melden of gemakkelijk kwaliteitsrondes, checks en audits uit kan voeren. Gebruik deze informatie om in realtime dashboards de huidige stand van zaken te bekijken of als input voor krachtige retrospectieve incidentanalyses of prospectieve risicoanalyses. De verbetermaatregelen die uit deze analyses komen kunnen in Zenya worden vastgelegd, opgevolgd en gecheckt en daar waar nodig aangepast.

    Uiteindelijk is kwaliteitsmanagement met Zenya geen doel op zich meer, maar draagt het bij aan de doelstellingen van jouw organisatie. Het maakt PDCA-cycli eenvoudiger bij te houden en draagt bij aan een betere voorbereiding op (externe) audits voor bijvoorbeeld certificeringen en normeringen. Het voorkomt dat er verschillende documenten en versies door de organisatie gaan zwerven en zorgt dat iedereen altijd met dezelfde, actuele informatie werkt. Het maakt organisaties veiliger, wendbaarder en voorbereid op de toekomst, wat deze ook mag brengen.

    Sfeerafbeelding Fontys Sfeerafbeelding Fontys Sfeerafbeelding Fontys

  •     Joanknecht

    Joanknecht

    Sfeerafbeelding Fontys

    Wie zijn wij?
    Joanknecht is als accountantskantoor opgericht in 1948. Maar we zijn véél meer dan dat. Bij Joanknecht maken we de ondernemer en diens onderneming beter in elke levens- en ondernemersfase. We leveren een uitgebreid pakket aan diensten waarmee ondernemers hun volgende stap kunnen bepalen en met zekerheid ook kunnen zetten. Bij Joanknecht maken we toekomst, samen. Vanuit één vestiging in Eindhoven werken we dagelijks met elkaar voor onze klanten. En dat niet alleen: vanaf februari 2021 doen we dat ook nog eens vanuit een fonkelnieuwe werkplek. Kom je een kijkje nemen?

    Waarom een stage bij Joanknecht?
    Van een veelbelovende start tot een zorgvuldige bedrijfsoverdracht: ondernemers hebben jou nodig. En wij hebben jou nodig! We bieden jou daarom een fijne leeromgeving gekenmerkt door:

    • Een gezellige werksfeer en onderlinge contacten als in een kleine organisatie; we kennen elkaar allemaal!
    • Goede balans tussen samen aan het werk zijn voor klanten, inspanning en ontspanning;
    • Samenwerken als een team, met vooral jonge mensen;
    • Hoog kwaliteitsstreven in een professionele werkomgeving;
    • Een brede klantenportefeuille met de leukste klanten in de Brainportregio;
    • Persoonlijke benadering van jouw loopbaan rekening houdend met jouw wensen, ambities en privé-situatie;
    • Alle vrijheid en ruimte om eigen initiatieven en ideeën in te brengen en te realiseren;
    • De mogelijkheid om na je stage aan de slag te gaan als werkstudent of starter.

    Geïnteresseerd?
    Studenten zijn altijd welkom! We staan open voor diverse achtergronden: van accountancy en bedrijfseconomie tot business & ICT. Ben jij de gemotiveerde, spontane student die wij zoeken?

    Heb je vragen? Bel dan naar 040 844 7000 en vraag naar Lonneke van Loon, Marlies Vervoordeldonk of Afke Versteeg. Wil je solliciteren? Stuur dan een mailtje naar lvloon@joanknecht.nl.

    Bekijk ook eens alvast onze website en ontmoet onze mensen.

    We zien je snel op Beemdstraat 36 in Eindhoven!

    Sfeerafbeelding Fontys

  •     Laméco

    “Wij maken gewone organisaties buitengewoon succesvol met internet. Wij gidsen hen naar nieuwe kansen. Met kennis, inzicht en heel veel liefde voor ons vak.”

    Wij van Laméco maken je online succesvol. We maken graag mooie dingen die nog niemand kan. Wij zijn vooruitkijkers en vooroplopers. We pakken projecten goed en degelijk aan. Dit doen we voor mooie organisaties en merken, met de beste websites en innovatieve online marketing campagnes. Briljante oplossingen bedenken wij in ons milieuvriendelijke kantoor aan de Steijgerweg 6 in Eindhoven. Laméco is sinds 2004 actief op het gebied van internet en inmiddels gegroeid tot één van de toonaangevende spelers in de branche. De laatste jaren zijn we sterk gegroeid en in 2011, 2012 en 2013 wonnen we een FD Gazelle award. Op dit moment werken we met 15 vaste medewerkers.

    Wil je meer weten over ons? Neem een kijkje op onze website.

    Sfeerafbeelding Fontys

  •     Markteffect
    Markteffect is een full-service marktonderzoeksbureau, gespecialiseerd in vijf onderzoeksgebieden. Markteffect ondersteunt organisaties met strategische advies gebaseerd op interne en externe onderzoeksvraagstukken.
    Sfeerafbeelding Fontys

  •     Megawatt
  •       Megawatt Advertising

    Megawatt Advertising

    Wij zijn een advertising agency dat het allerliefst met veel energie sterke strategische en innovatieve campagnes ontwikkelt. Bedrijven die bewust aan hun merk werken zijn succesvoller dan anderen. Wij helpen je om je merk aantrekkelijk en krachtig neer te zetten en met doeltreffende campagnes op het netvlies van je doelgroep te komen.

    Branding
    Wij zetten graag onze tanden in jouw branding-uitdagingen, zoals (her)positionering en het design van je visuele identiteit. Je kunt ook bij ons terecht met je merkportfolio-vraagstukken en voor de ontwikkeling van merknamen. Het maakt voor ons niet uit of je vraagstuk draait om medewerkers, klanten of strategische partners. We raken ze in het hart.

    Campaign
    Communicatiecampagnes vormen de brandstof van je merk. Wil je aan je bekendheid werken en je merkimago verbeteren? Of staat er een nieuwe propositie klaar om gelanceerd te worden? Misschien wil je met een merkactivatie nieuwe klanten werven of de band met je huidige klanten versterken. Wij brengen de boel in beweging met een rake strategie en een krachtig creatief campagneconcept. On- en offline. Fasten your seatbelts!

    Sfeerafbeelding Fontys

  •       Megawatt Digital

    Megawatt Digital

    We zijn een digital agency die met veel energie content maakt die doet wat het doen moet voor jouw merk. Een kwestie van online relevant zijn en blijven; non-stop. Dat doen we door precies de juiste boodschap op het juiste moment te communiceren via het juiste kanaal. We connecten en activeren jouw doelgroepen met slimme strategieën, creatieve digitale concepten en de inzet van de beste online platformen. That’s how we stay on top of your game.

    Digital strategy
    Succesvol online communiceren begint altijd met een doordachte digitale strategie voor je campagne, advertentie of content. Data vormen hierin het magische vertrekpunt. Zo komen we tot de perfecte inhoud en mix van kanalen, waarmee we jouw doelgroep zo goed mogelijk bereiken. De data die je al hebt zetten wij voor je aan het werk. Of we bedenken een plan om de gegevens te verzamelen die we nodig hebben, om gepersonaliseerde en relevante boodschappen te verspreiden. Vervolgens blijven we meten en optimaliseren om jouw campagne naar het ultieme doel te leiden: conversie!

    Content creation
    De digitale wereld beweegt razendsnel. Geen probleem: wij zitten er bovenop! Mensen worden online overladen met tekst en beeld. Maak je geen zorgen, wij bedenken voor jouw merk de kansen om je te onderscheiden van je concurrenten en impact te maken. Met creatieve content die relevant is en je doelgroep raakt. Met intrigerende verhalen en pakkende beelden, die we kanaal-specifiek distribueren. Passend bij de nieuwste technieken die de kanalen te bieden hebben. Zo zorgen we voor connectie en interactie. Challenge us!

    Sfeerafbeelding Fontys

  •       Megawatt Fieldmarketing

    Megawatt Fieldmarketing

    We zijn een fieldmarketing agency dat met veel energie merken tot leven brengt via face-to-face contact. Op de juiste locatie en het meest relevante moment van de dag bereiken wij jouw doelgroep. Wij creëren brand experiences; altijd met een creatief concept als magneet. We realiseren onmogelijke producties en maken off line impact, met jouw activatiedoelstellingen scherp in ’t vizier.

    Brand activation
    De behoeften, motivatie en interesses van jouw doelgroep vertalen wij naar een indrukwekkende merkervaring. Stopping power, daar draait het om. Ieder detail moet kloppen: het creatieve concept, het moment, de locatie, de setting, de styling en het promoteam. Zo krijgen we Nederland in beweging naar jouw merk, met een merkervaring die memorabel genoeg is om fans en brand ambassadors te creëren. We vergroten je bereik en bouwen aan merkvoorkeur.

    Shopper activation
    De winkelende consument; zo dicht op het aankoopmoment is het uitgelezen moment in de customer journey om te activeren. Timing is cruciaal. Wij zorgen ervoor dat we shoppers op het juiste moment bereiken met precies de juiste boodschap. Een doeltreffend actiemechanisme doet de rest. Met een offer they can't refuse zorgen we voor traffic en sales, want dat is waar het natuurlijk om gaat: conversie!

    Sfeerafbeelding Fontys

  •     Mondelēz

    Mondelēz International in Benelux

    Mondelēz International heeft sterke roots in Benelux en laat de consument genieten van iconische merken, zoals LiGA, Côte d’Or, LU, Milka, Philadelphia, TUC, LU Prince en Stimorol. In Nederland is het bedrijf marktleider in koekjes, nr. 2 in het chocolade en cream cheese segment en ook actief in het kauwgom segment. De onderneming stelt in de Benelux ongeveer 2000 mensen te werk en het commerciële hoofdkantoor voor Nederland is gebaseerd in Oosterhout. In de Benelux heeft de onderneming 3 productiefaciliteiten: een koekjes- en chocoladesite in Herentals (LU, TUC, LiGA & Milka) en 1 fabriek in Namen voor smeltkaas. De koekjesfabriek in Herentals is één van de grootste koekjesfabrieken in Europa met een jaarlijkse productie van 68.000 ton koekjes.

    Wil je meer weten? Surf naar de website www.mondelezinternational.nl of volg ons op Twitter, LinkedIn of Facebook.

    Als voedingsproducent willen we onze verantwoordelijkheid nemen en zorgen dragen voor onze ingrediënten. Ontdek 2 van onze grootste duurzaamheidsprogramma’s: Cocoa Life (cacao) en Harmony (tarwe).

    Over COCOA LIFE: Samenwerken met cacaotelers en hun families om een veelbelovende toekomst voor cacao te bouwen

    Zonder succesvolle cacaotelers en welvarende cacaotelende gemeenschappen, kunnen wij onze consumenten niet hun favoriete chocolade aanbieden. Met het Cocoa Life programma, dat gelanceerd is in 2012, investeert Mondelēz International een bedrag van $ 400 miljoen om een duurzame toekomst voor chocolade te verzekeren. Hierbij willen we tegen 2022 200.000 cacaotelers en 1 miljoen leden van cacaogemeenschappen in Ghana, Ivoorkust, Indonesië, India, de Dominicaanse Republiek en Brazilië bereiken. De ultiemen doelstelling: 100% duurzame cacao, vooral via Cocoa Life. Met een allesomvattende aanpak brengt Cocoa Life dus verandering voor de cacaotelende gemeenschappen, en dit in vijf belangrijke thema’s: milieu, landbouw, jeugd, gemeenschappen en levensonderhoud. Een extra focus wordt hierbij gelegd op de klimaatsverandering, kinderarbeid en empowerment voor vrouwen. Eind 2017 bereikten we 120,500 cacaotelers in 1,085 cacaotelende gemeenschappen en was 35% van de cacao voor MDLZ duurzaam geteeld. We doen dit niet alleen: de samenwerking tussen Cocoa Life telers, gemeenschappen, NGO‘s and overheidspartners zijn de sleutel tot het vinden van echte oplossingen en meetbare verandering.

    Meer info op www.cocoalife.org.

    Over HARMONY: ons programma voor een duurzame tarweteelt en heerlijke koekjes te bakken

    Mondelē International is één van de grootste koekjesmakers in België en Europa, met koekjes zoals LiGA, LU, Prince, TUC en Milka. Tarwe is het belangrijkste ingrediënt om onze koekjes te bakken, niemand die daar zo goed voor wil zorgen als wij! Met Harmony kiezen we voor een duurzame tarweteelt en willen we onze positieve impact op het milieu verbeteren. Harmony wordt het uitgangspunt voor al onze koekjesmerken: tegen 2022 willen we al onze koekjes in de EU met Harmony tarwe produceren. Meer dan 1700 Harmony landbouwers, waaronder ook Belgische landouwers, telen tarwe dicht bij onze koekjesfabrieken en verbouwen hun tarwe volgens de richtlijnen van het Harmony charter. Eind 2017 werd er 20% minder pesticiden gebruikt in tarweteelt*, werden er 1026 hectare akkers gereserveerd voor biodiversiteit en werden er 16,9 miljoen bijen geregistreerd sinds de lancering van het programma.

    Meer info op www.harmony.info

    *Gegevens tarweoogst 2017.Bron: de TFI (Treatment Frequency Index) voor de Harmony campagnes van 2009-2017, vergeleken met het nationaal gemiddelde voor tarwe in 2008 (Frans Ministerie van Landbouw).

    Sfeerafbeelding Fontys

  •       Meewerkstage Trade Marketing

    Stage lopen bij het grootste snacking bedrijf ter wereld met bekende Koek en Chocolade merken zoals Oreo en Milka? Dit is je kans!

    Ben je een energieke en ambitieuze student met affiniteit voor de FMCG branche en houd je van aanpakken? Volg je momenteel een commerciële opleiding en ben je op korte termijn voor minimaal 5 maanden beschikbaar? Dan is deze stage bij Mondelez in Oosterhout met fantastische snacking merken iets voor jou.

    De Trade Marketing afdeling bij Mondelez bestaat uit Category Management, Shopper Marketing en Business Development. De afdeling adviseert klanten op basis van objectieve inzichten, hierbij kun je bijvoorbeeld denken aan bekende supermarktketens en grote tankstations. De adviezen hebben betrekking op assortiment (opname en sanering van producten), presentatie (de manier waarop het schap is ingedeeld) en activatie. Als stagiair(e) Trade Marketing zul je met verschillende projecten en verantwoordelijkheden een impactvolle bijdrage leveren binnen dit commerciële team.

    Deze meewerkstage is een ideale gelegenheid om kennis te maken met het vakgebied Category Management en om je analytische vaardigheden ten volle te benutten. Je zult leren hoe je effectief analyses maakt, data omzetten naar ‘actionable insights’, je Excel skills verbeteren, ervaring opdoen in het gebruik van Nielsen (verkoopdata) en JDA Space Planning (opmaken van schappenplannen). Daarnaast geeft deze stage je de unieke kans om te ervaren hoe het is om bij een groot FMCG bedrijf te werken en kennis te maken met de verschillende startersfuncties.

    Binnen Mondelez hebben wij het sterke geloof dat persoonlijke groei leidt tot business groei. Wij bieden je dan ook de kans om middels persoonlijke begeleiding klaargestoomd te worden voor de start van jouw carrière.

    Wat wij bieden:
    Stagevergoeding van €400,- op basis van 38 uur
    Unieke kans om een kijkje achter de schermen te nemen bij merken zoals Milka en Oreo
    Reiskostenvergoeding indien je niet in het bezit bent van een studentenreisproduct
    Meewerkstage met veel eigen projecten en verantwoordelijkheden
    Persoonlijke begeleiding
    En... Heel veel Chocolade en Koekjes J

    Wat wij vragen:
    Je bent een enthousiaste student met minimaal HBO werk- en denkniveau
    Je bent een echte teamspeler met affiniteit van FMCG en commercie
    Je bent in staat om zelfstandig te werken en verantwoordelijkheid te nemen
    Je hebt sterke analytische vaardigheden en kennis van Excel
    Je spreekt en schrijft goed Nederlands en Engels
    Je bent fulltime beschikbaar voor tenminste 5 maanden

    Binnen Mondelez werken we in een internationale omgeving en het selectieproces zal dan ook voornamelijk in het Engels zijn.

    Enthousiast om aan de slag te gaan? Stuur ons je CV en begeleidende brief in het Engels.

  •       Meewerkstage Shopper Marketing

    Stage lopen bij het grootste snacking bedrijf ter wereld met bekende Koek en Chocolade merken zoals Oreo en Milka? Dit is je kans!

    Ben je een energieke en ambitieuze student met affiniteit voor de FMCG branche en houd je van aanpakken? Volg je momenteel een commerciële opleiding en ben je op korte termijn voor minimaal 5 maanden beschikbaar? Dan is deze stage bij Mondelez in Oosterhout met fantastische snacking merken iets voor jou.

    De Trade Marketing afdeling bij Mondelez bestaat uit Shopper Marketing, Category Management, en Business Development. Als Shopper Marketeer ben je de schakel tussen marketing en sales, en ben je verantwoordelijk voor de doorvertaling van nationale marketingplannen naar tailor made initiatieven voor verschillende klanten. Als Assistant Shopper Marketeer zorg je voor mooie en leuke merkpresentaties op winkelvloer. Denk hierbij aan schapaankleding van Milka of het laten proeven van Oreo koekjes aan consumenten bij bekende supermarktketens. Ook werk je nauw samen met de buitendienst, zij implementeren immers jouw toffe plannen op de winkelvoer. Daarnaast werk je aan impactvolle advertenties voor magazines van onze klanten. Natuurlijk moet alles goed geëvalueerd worden, zodat alle budgetten zo effectief mogelijk ingezet worden. Je zult daarom ook je bijdrage leveren aan diverse analyses.

    Deze meewerkstage is een ideale gelegenheid om kennis te maken met het vakgebied Shopper Marketing, waarbij je jouw creatieve en analytische vaardigheden ten volle kan benutten. Je zult leren hoe je shoppergedrag vertaalt naar een optimale inzet van marketing tools op de winkelvloer, en middels je creativiteit zorg je ervoor dat alle instore communicatie er pefect uitziet. Daarnaast komen jouw  organisatorische vaardigheden erg van pas tijdens de actieve samenwerking met alle interne en externe stakeholders. Deze meewerkstage stage geeft je de unieke kans om te ervaren hoe het is om bij een groot FMCG bedrijf te werken en kennis te maken met de verschillende startersfuncties.

    Binnen Mondelez hebben wij het sterke geloof dat persoonlijke groei leidt tot business groei. Wij bieden je dan ook de kans om middels persoonlijke begeleiding klaargestoomd te worden voor de start van jouw carrière.

    Wat wij bieden:
    Stagevergoeding van €400,- op basis van 38 uur
    Unieke kans om een kijkje achter de schermen te nemen bij merken zoals Milka en Oreo
    Reiskostenvergoeding indien je niet in het bezit bent van een studentenreisproduct
    Meewerkstage met veel eigen projecten en verantwoordelijkheden
    Persoonlijke begeleiding
    En... Heel veel Chocolade en Koekjes

    Wat wij vragen:
    Je bent een enthousiaste student met minimaal HBO werk- en denkniveau
    Je bent een echte teamspeler met affiniteit van FMCG en commercie
    Je bent in staat om zelfstandig te werken en verantwoordelijkheid te nemen
    Je hebt sterke organisatorische vaardigheden en kennis van Excel/Powerpoint
    Je moedertaal is Nederlands en je spreekt en schrijft goed Engels
    Je bent fulltime beschikbaar voor tenminste 5 maanden

    Binnen Mondelez werken we in een internationale omgeving en het selectieproces zal dan ook voornamelijk in het Engels zijn.

    Enthousiast om aan de slag te gaan? Stuur ons je CV en begeleidende brief in het Engels.

  •       Internship Category Management

    Doing an internship at the biggest snacking company of the world, with famous biscuits and chocolate brands like Oreo and Milka? This is your chance!

    We’re Mondelēz International, the world’s leading maker of chocolate, biscuits, candy and gum. We market our products in 165 countries and have annual net revenues of $34 billion. Even if you’re not familiar with our name, you’ve almost certainly heard of our billion-dollar brands like Milka, Prince and Oreo. Creating and developing the world’s favorite snacks, we’re passionate about creating delicious moments of joy for people all around the world. In fact, ‘monde’ comes from the Latin word for ‘world’ and ‘delez’ is another way of saying ‘delicious’!

    Are you an energetic and ambitious student with affinity for FMCG who likes to take action?

    Do you follow a commercial study program and are you available for at least 5 months at short notice? In that case, this internship at Mondelez in Oosterhout with fantastic brands like Milka and Oreo will be something for you.

    The Trade Marketing department at Mondelēz consists of Category Management, Shopper Marketing and Business Development. The department advises customers with objective insights, think about well-known supermarkets and big gas stations. The advices are related to assortment (adoption and delisting products), presentation (how to present all products within the shelf) and activation. As Trade Marketing intern you will have an impactful contribution within our commercial team with diverse projects and responsibilities.

    This internship is the ideal opportunity to get to know the field of Category Management and to make use of your analytic skills. You will learn how to make effective analysis, turn data into actionable insights, improve your Excel skills, gain experience in using Nielsen (sales data) and in JDA Space Planning. Furthermore this internship will give you a unique chance to work in a big FMCG company and get to know different starters functions.   

    Within Mondelez we believe that personal growth leads to business growth. Therefore we offer you a change to get ready for the start of your career through personal coaching.

    What we offer:

    Compensation of €400,- based on a 38 hour workweek

    Unique chance to look behind the scenes of big brands like Milka and Oreo
    Compensation of travel expenses in case you do not have a student travel card
    Internship with diverse projects and responsibilities
    Personal coaching
    And... Lots of chocolate and cookies! J

    What we are looking for:

    You are an energetic and ambitious student with at least HBO work- and think level
    You are a real team player with affinity for FMCG and commerce
    You are capable to work independently and to take responsibility
    You have strong analytic skills and knowledge of Excel.
    You are able to write and speak in Dutch and English
    You are fulltime available for at least 5 months

    Within Mondelēz we work in an international environment. Therefore the selection process will mainly be in English.

    Enthusiastic to get started? Click here.

  •       Internship Shopper Marketing

    Doing an internship at the biggest snacking company of the world, with famous biscuits and chocolate brands like Oreo and Milka? This is your chance!

    We’re Mondelēz International, the world’s leading maker of chocolate, biscuits, candy and gum. We market our products in 165 countries and have annual net revenues of $34 billion. Even if you’re not familiar with our name, you’ve almost certainly heard of our billion-dollar brands like Milka, Prince and Oreo. Creating and developing the world’s favorite snacks, we’re passionate about creating delicious moments of joy for people all around the world. In fact, ‘monde’ comes from the Latin word for ‘world’ and ‘delez’ is another way of saying ‘delicious’!

    Are you an energetic and ambitious student with affinity for FMCG who likes to take action?

    Do you follow a commercial study program and are you available for at least 5 months at short notice? In that case, this internship at Mondelez in Oosterhout with fantastic brands like Milka and Oreo will be something for you.

    The Trade Marketing department at Mondelez consists of Shopper Marketing, Category Management and Business Development. As a Shopper Marketeer you are the connection between marketing and sales, and it is your responsibility to translate the national marketing plans to our different customers. As an Assistant Shopper Marketeer you make sure our brands have the most impactful presentation on the shop floor. As an example, you can think of shelf activations for Milka or tasting experiences of Oreo Cookies at well-known supermarkets. You will work closely together with our Field Force, as they are the ones that put your great plans on shop floor. Furthermore you work on impactful advertisements for magazines of our customers. Of course all activations have to be evaluated thoroughly to make sure all budgets are used as effectively as possible. You will contribute to multiple analyses that evaluate our activations.

    This internship is the ideal opportunity to get to know the field of Shopper Marketing, and to fully use and develop your creative and analytical skills. You will learn how to translate shopper behavior into optimal marketing tools for the shop floor, and you will use your creative skills to make sure all in-store communication looks perfect. Next to that your organizational skills will be very useful during the active cooperation with all internal and external stakeholders. Furthermore this internship will give you a unique chance to work in a big FMCG company and get to know different starters functions.  

    Within Mondelez we believe that personal growth leads to business growth. Therefore we offer you a change to get ready for the start of your career through personal coaching.

    What we offer:

    Compensation of €400,- based on a 38 hour workweek
    Unique chance to look behind the scenes of big brands like Milka and Oreo
    Compensation of travel expenses in case you do not have a student travel card
    Internship with diverse projects and responsibilities
    Personal coaching
    And... Lots of chocolate and cookies! J

    What we are looking for:

    You are an energetic and ambitious student with at least HBO work- and think level
    You are a real team player with affinity for FMCG and commerce
    You are capable to work independently and to take responsibility
    You have strong analytic skills and knowledge of Excel.
    You are able to write and speak in Dutch and English
    You are fulltime available for at least 5 months

    Within Mondelēz we work in an international environment. Therefore the selection process will mainly be in English.

    Enthusiastic to get started? Click here.

  •     MS Schippers

    Op vrijdag 8 juni is het convenant met MS Schippers ondertekend, de eerste Partner in Education van Fontys Hogeschool Economie en Communicatie (FHEC). MS Schippers is een bekende speler in de agrarische sector, het bedrijf ontwikkelt en produceert producten en diensten waarmee de boer beter kan boeren. Het resultaat is dat Schippers zich met 500 medewerkers sterk positioneert in een internationale markt. FHEC is dan ook trots op deze eerste Partner in Education!

    Samenwerking MS Schippers en FHEC
    MS Schippers en FHMM zijn geen onbekenden van elkaar. Al meerdere studenten, ook de internationale studenten, hebben voor het bedrijf een stage- of afstudeeropdracht uitgevoerd. Ook veel oud-studenten vinden daar hun eerste baan. Daarbij is het bedrijf een bekend gezicht tijdens het FHEC Career Event.

    Partners in Education 
    FHEC wil in nauwe samenwerking met bedrijven en organisaties uit het werkveld zorgen voor actueel en aansprekend onderwijs. FHEC heeft via stages, afstudeeropdrachten en projecten veel contacten met bedrijven en organisaties uit het werkveld. Om deze contacten verder te benutten voor het onderwijs zoekt FHEC Partners in Education die actief betrokken zijn bij de opleidingen van FHEC (Commerciële Economie, Commerciële Economie Leisure Management, International Business en Ondernemerschap & Retail Management).

    In het partnerprogramma van FHEC staat een actieve relatie centraal. FHEC beoogt dat partners vaak contact hebben met de opleidingen vanuit hun ervaringen de praktijk. Het doel van dit partnership is o.a.;

    • het creëren van een actieve relatie waar alle betrokkenen profijt van hebben;
    • het inzetten van studenten voor praktijkopdrachten;
    • onderwijs dat aansluit op recente ontwikkelingen in de praktijk.

    Ter versterking van het partnerprogramma is ook de alumnistichting van FHEC actief betrokken, namelijk alumnistichting FAME (Fontys Alumni Marketing Eindhoven). FAME biedt een groot netwerk aan van meer dan 700 professionals die werkzaam zijn in verschillende vakgebieden.

    Vervolg 
    Meerdere bedrijven hebben al interesse getoond in het partnerprogramma en zullen in de aankomende periode aansluiten. FHEC gaat graag de samenwerking aan met deze bedrijven, dit met als doel om een spil te zijn in een netwerk van bedrijven & organisaties, (oud-)studenten en docenten die elkaar versterken in een inspirerende omgeving.

    Sfeerafbeelding Fontys Sfeerafbeelding Fontys

  •     Pala Group BV

    Pala Group is een dealer- holding welke met negen BMW- en vier MINI-dealerbedrijven en een schadebedrijf de grootste BMW/MINI-dealer is in Nederland. Pala Group vertegenwoordigt de volgende dealers in Zuid-Nederland:

    ·         Van Laarhoven Eindhoven

    ·         Van Hooff Veldhoven

    ·         NobraCars Helmond

    ·         NobraCars Uden

    ·         Story ’s-Hertogenbosch

    ·         Story Waardenburg

    ·         Story Nijmegen

    ·         Story Schadeherstel

    ·         De Maassche Echt

    ·         De Maassche Venlo

  •       Stagiaire Marketing

    Breng jij de contentstrategie van BMW en MINI naar een hoger niveau?!
    Welkom bij Pala Group, een grootse BMW en MINI Holding met grootse (online) plannen.
    De komende maanden staan in het teken van een nieuwe webstrategie en wij willen dat jij met ons meedenkt.

    Wie ben jij?
    Jij bent een aanstormend online marketingtalent. Geen specialist of programmeur, maar iemand met een sterke contentvisie. Je denkt vooruit in nieuwe online mogelijkheden en brengt deze tot uitvoer. Een BMW, BMW M, BMW i of MINI rij je voor de beleving. Dat moeten onze campagnes óók uitstralen, en daar hebben we hulp bij nodig. We investeren fors in online en hebben steeds meer skills in huis, zoals een social media marketeer en huisfotograaf.
    Nu nog een slimme contentmarketeer, dus sluit je snel bij ons aan.

    Wat ga je doen?
    ▪ Leer onze online campagnes slimmer te maken.
    ▪ Bouw meer beleving en conversie op onze platformen.
    ▪ Denk mee in onze contentstrategie.
    ▪ Help mee onze events te organiseren, met als doel meer social bereik te genereren.

    Voor meer informatie neem contact op met:
    Bart Pellis: bpellis@palagroup.nl of 06- 50824172

  •       Stagiaire Sales

    Pala Group, de grootste BMW en MINI holding van Nederland zoekt commercieel talent.
    De wereld om ons heen verandert, zodoende ook de klantbenadering in het premium segment. De transformatie van autobezit naar autogebruik en het elektrisch rijden neemt een grote vlucht. Wij zijn bezig met het opzetten van een nieuwe structuur van de zakelijk marktbewerking en zijn bezig om de zakelijkmarkt in kaart te brengen. Doormiddel van een marktonderzoek willen wij meer inzicht krijgen in de wensen van onze huidige klanten en potentiele klanten.
    Wij zoeken daarom een gedreven stagiaire met een voorliefde voor het merk BMW – MINI en commercieel inzicht.

    Wie ben jij?
    Jij bent een commercieel talent. Iemand die in alles kansen ziet en niet wegloopt van een out-of-the-box oplossing. De premium klantbeleving en benadering moet ten alle tijden worden gewaarborgd. Je denkt vooruit in nieuwe mogelijkheden voor klantbenaderingen en brengt deze gezamenlijk met ons tot uitvoer.

    Wat ga je doen?
    ▪ Je helpt mee om de zakelijke markt inzichtelijker te maken (marktonderzoek)
    ▪ Je bouwt mee aan een nieuwe structuur om de klantbehoefte in kaart te brengen zodat wij hierop kunnen inspelen (strategie)
    ▪ Je denkt mee in het actief benaderen van nieuwe markten/branches voor onze producten (sales)

    Voor meer informatie neem contact op met:
    Thomas Alberts: talberts@fleetbmw.nl of 06- 52723693

  •     Solmar

    Solmar

    Solmar is een dynamische reisorganisatie, gespecialiseerd in de bestemmingen Spanje en Kroatië met zowel bus-, vlieg- als eigen vervoersreizen. Door onze jarenlange ervaring en passie voor reizen, zijn wij in staat om voor onze klanten een geweldige vakantie te organiseren.

    Solmar heeft een vast team van circa 20 medewerkers die op het hoofdkantoor in Maarheeze hun passie en enthousiasme voor reizen delen. Wij zijn altijd op zoek naar getalenteerde en gemotiveerde mensen die kunnen bijdragen aan het succes van onze organisatie. Daarnaast bieden wij ook studenten de mogelijkheid om meer van dit mooie vak te leren en hun studie in praktijk te brengen.

    Sfeerafbeelding Fontys

  •       Stagiair(e) Marketing

    Stagiair(e) Marketing/Communicatie

    Solmar is een dynamische reisorganisatie, gespecialiseerd in de bestemmingen Spanje en Kroatië met zowel bus-, vlieg- als eigen vervoersreizen. Door onze jarenlange ervaring en passie voor reizen, zijn wij in staat om voor onze klanten een geweldige vakantie te organiseren. Niet voor niets hebben onze klanten Solmar afgelopen jaar weer met een 9,3 gewaardeerd tijdens de Zoover Awards. Solmar heeft een vast team van circa 24 medewerkers die op het hoofdkantoor in Maarheeze hun passie en enthousiasme voor reizen delen. Wij zijn altijd op zoek naar getalenteerde en gemotiveerde mensen die kunnen bijdragen aan het succes van onze organisatie en bieden studenten graag de mogelijkheid om meer van dit mooie vak te leren en hun studie in praktijk te brengen.

    Werkzaamheden

    Als stagiair(e) op onze marketingafdeling vliegt de tijd voorbij: je houdt je dagelijks bezig met onder andere onze social media kanalen, opmaken van nieuwsbrieven, beheren van online tools zoals Google AdWords, opzetten van SEO en SEA campagnes en organisatie van beurzen en evenementen. We nemen je mee op reis en laten je alle highlights van marketing/communicatie zien. Uiteraard zullen we regelmatig een stop maken om je vakkennis te vergroten. Jouw input is hierbij natuurlijk welkom, dus ook als je andere ideeën hebt voor de invulling van jouw stage, gaan wij daar graag over in gesprek.

    Profieleisen

    Om in aanmerking te komen voor deze stage, volg je een HBO opleiding richting Marketing, Communicatie of Commerciële Economie, ben je minimaal 12 weken beschikbaar en heb je natuurlijk affiniteit met de reisbranche. Daarnaast beschik je over uitstekende communicatieve vaardigheden, creativiteit en een flinke dosis enthousiasme!

    Wat bieden we jou?
    Een passende maandelijkse vergoeding voor je stage. Je komt te werken boven de vertrek terminal voor busvakanties. Je bevindt je dus letterlijk in vakantiesferen! Verder is er dagelijks fruit, zijn er geregeld vrijmibo's en maak je deel uit van een enthousiast team!

    Is deze stage iets voor jou?

    Stuur jouw motivatie voorzien van curriculum vitae naar kim@solmar.nl t.a.v. Kim Schepers
    Solmar
    Den Engelsman 2a
    6026 RB Maarheeze
    Telnr. 0495 590 349

    Sfeerafbeelding Fontys

  •       Stagiair(e) Reserveringsmedewerker Front office

    Stagiair(e): Reserveringsmedewerker Frontoffice

    Solmar is een dynamische reisorganisatie, gespecialiseerd in de bestemmingen Spanje en Kroatië met zowel bus-, vlieg- als eigen vervoersreizen. Door onze jarenlange ervaring en passie voor reizen, zijn wij in staat om voor onze klanten een geweldige vakantie te organiseren. Niet voor niets hebben onze klanten Solmar afgelopen jaar weer met een 9,3 gewaardeerd tijdens de Zoover Awards. Solmar heeft een vast team van circa 24 medewerkers die op het hoofdkantoor in Maarheeze hun passie en enthousiasme voor reizen delen. Wij zijn altijd op zoek naar getalenteerde en gemotiveerde mensen die kunnen bijdragen aan het succes van onze organisatie en bieden studenten graag de mogelijkheid om meer van dit mooie vak te leren en hun studie in praktijk te brengen.

    Wat voor stage bieden we aan?
    Als stagiaire op onze afdeling Reserveringen ben je altijd direct in contact met onze klanten. Je neemt telefonisch reserveringen aan en boekt deze in ons systeem. Daarnaast adviseer je onze klanten over onze bestemmingen en accommodaties.

    Werkzaamheden

    • Afhandelen van telefonische reserveringen in ons callcenter
    • Verwerken van internetboekingen
    • Het opstellen van prijsoffertes en opvolgen van deze offertes
    • Afsluiten van reis- en annuleringsverzekeringen
    • Verzenden van brochures
    • Balie werkzaamheden
    • Afhandelen van klachten

    We nemen je mee op reis naar alle taken die horen bij Front Office. Uiteraard zullen we geregeld een tussenstop maken waarbij we je vakkennis zullen vergroten. Veel variatie dus je stage periode vliegt voorbij!

    Functie eisen
    Om in aanmerking te komen voor deze stage, moet je een toeristische opleiding volgen op MBO niveau en minimaal 12 weken beschikbaar zijn.

    Daarnaast beschik je over uitstekende communicatieve vaardigheden, overtuigingskracht en een flinke dosis enthousiasme! Het betreft een functie waarbij je om toerbeurt ook op zaterdag werkt.

    Wat bieden wij jou?
    Een passende maandelijkse vergoeding voor je stage. Je komt te werken boven de vertrek terminal voor bus vakanties. Je bevindt je dus letterlijk in vakantiesferen! Verder is er dagelijks fruit, zijn er geregeld vrijmibo’s en maak je deel uit van een enthousiast team!

    Is deze stage iets voor jou?

    Stuur jouw motivatie voorzien van curriculum vitae naar kim@solmar.nl t.a.v. Kim Schepers.
    Solmar
    Den Engelsman 2a
    6026 RB Maarheeze
    Telnr. 0495 590 349.

    Sfeerafbeelding Fontys

  •     Opvallers

    Opvallers is het one stop fieldmarketing powerhouse dat rumour around your brand creëert met onderscheidende creatieve concepten, een excellente executie en de beste merkambassadeurs. Op gebied van creatie, productie, logistiek en realisatie heeft Opvallers alles in huis om merken op de meest uiteenlopende locaties tot leven te brengen. Pal naast het Centraal Station van Eindhoven creëren wij samen met ruim 30 vakidioten op kantoor en 750 Opvallers in het veld iedere dag weer succesvol rumour around the brand voor de mooiste merken van Nederland.

    Sfeerafbeelding Fontys

  •     BioArt Laboratories

    Op donderdag 23 augustus is het convenant met BioArt Laboratories ondertekend, de vierde Partner in Education van Fontys Hogeschool Marketing en Management (FHMM). BioArt Laboratories is een innovatief bedrijf op een zeer unieke locatie in Eindhoven. In vier oude (bunker) boerderijen runt Mevrouw J. Essaidi haar bedrijf. De locatie zal de komende 5 jaar uitgroeien tot een nieuwe hotspot in eindhoven. FHMM is dan ook trots op deze Partner in Education!

    Samenwerking BioArt Laboratories en FHMM 
    Bioart geeft startups o.a. de mogelijkheid om hun bedrijf op te zetten. Dit alles in het kader van de circulaire economie. Voor studenten en docenten van FHMM biedt het bedrijf de mogelijkheid om in contact te komen met ondernemers die op ‘bio-basis’ ondernemen. Daarnaast kunnen onze studenten ook een rol spelen in het kader van de ontwikkeling van het gebied in Eindhoven.

    Partners in Education 
    FHMM wil in nauwe samenwerking met bedrijven en organisaties uit het werkveld zorgen voor actueel en aansprekend onderwijs. FHMM heeft via stages, afstudeeropdrachten en projecten veel contacten met bedrijven en organisaties uit het werkveld. Om deze contacten verder te benutten voor het onderwijs zoekt FHMM Partners in Education die actief betrokken zijn bij de opleidingen van FHMM (Commerciële Economie, Commerciële Economie Leisure Management, International Business en Ondernemerschap & Retail Management).

    In het partnerprogramma van FHMM staat een actieve relatie centraal. FHMM beoogt dat partners vaak contact hebben met de opleidingen vanuit hun ervaringen de praktijk. Het doel van dit partnership is o.a.;

    • het creëren van een actieve relatie waar alle betrokkenen profijt van hebben;
    • het inzetten van studenten voor praktijkopdrachten;
    • onderwijs dat aansluit op recente ontwikkelingen in de praktijk.

    Ter versterking van het partnerprogramma is ook de alumnistichting van FHMM actief betrokken, namelijk alumnistichting FAME (Fontys Alumni Marketing Eindhoven). FAME biedt een groot netwerk aan van meer dan 700 professionals die werkzaam zijn in verschillende vakgebieden.

    Vervolg 
    Meerdere bedrijven hebben al interesse getoond in het partnerprogramma en zullen in de aankomende periode aansluiten. FHMM gaat graag de samenwerking aan met deze bedrijven, dit met als doel om een spil te zijn in een netwerk van bedrijven & organisaties, (oud-)studenten en docenten die elkaar versterken in een inspirerende omgeving.

  •     Stichting Orange Sports Forum
     

     Stichting Orange Sports Forum (OSF) is opgericht in 2010 met als primaire doel het faciliteren van haar leden (per heden ca 300) op hun zoektocht naar business in het buitenland. OSF werkt daartoe nauw samen met “Den Haag” (ministeries van VWS, EZ/RVO en BZ) alsmede met de Nederlandse ambassades en consulaten in het buitenland. Inmiddels is OSF ook geworden tot een netwerkclub in Nederland met jaarlijks een 8tal bijeenkomsten.

    De aangesloten leden zijn bedrijven (corporates als KPMG, VDL, Philips, Royal Haskoning en ABN AMRO, maar ook MKB-bedrijven en start-ups), evenementenlokaties (RAI, Ahoy) en kennisinstellingen / onderwijsinstituten. Sinds 2018 is OSF verantwoordelijk voor een consortium van 15 bedrijven die aktief zijn in China rondom het thema “voetbal-ontwikkeling”, daarnaast is OSF initiatiefnemer en penvoerder van een 3jarig programma in Qatar rondom sport, innovatie, vitality en healthcare.

    Sinds 2018 heeft de Rijksdienst voor Ondernemend Nederland (RVO) aan OSF tevens de status verleend van export-coach voor MKB-bedrijven die hiervoor gratis een door de overheid gesubsidieerde marktscan kunnen laten verzorgen.

  •     Veldsink Advies

    Veldsink Advies is een familiebedrijf dat sinds 1979 klaarstaat voor haar relaties op het gebied van onafhankelijk financieel advies. We kiezen samen met onze relaties voor een langdurige vertrouwensrelatie. Door onze betrokkenheid, oprechtheid en het actief luisteren naar de persoon achter de klant schetsen wij waar de daadwerkelijke behoeftes liggen, leveren wij een meerwaarde ten aanzien van financiële oplossingen en organiseren wij financiële rust. Veldsink Advies geeft inzicht in de gelopen, huidige, en toekomstige financiële risico’s. Met deze risico’s in beeld creëren we oplossingen op het gebied van hypotheken, verzekeringen, pensioenen, betalen en sparen. Ons doel: het ontzorgen en beschermen van zowel privésituaties als zakelijke belangen.

    Bij Veldsink Advies hebben we naast financieel adviseurs natuurlijk ook heel veel andere functies. Want Veldsink Advies is als voorloper op de Veldsink Groep, mede onderdeel van de keten-dienstverlening van advies (Veldsink Advies, NBG en Stopel), service provider (VCN Verzekeringen en VCN Hypotheekservice) en arbodienstverlening (Assist Verzuim). Veldsink Groep is namelijk ontstaan uit het ondernemerschap van Jan Veldsink. Het zelf willen bepalen zit daarom diep in ons Veldsink DNA. Met Veldsink Groep willen we een zelfbepalende rol spelen in de bedrijfskolom van de financiële en arbodienstverlening.

    Is het werken bij ons familiebedrijf  een interessante (eerste) stap in jouw carrière?

    Binnen ons familiebedrijf werken en ondernemen we intensief met elkaar samen. Op dit moment bestaan we uit meer dan 56 (advies-)kantoren en we blijven groeien. Die groei ontstaat door enorme gedrevenheid, inlevingsvermogen, loyaliteit en het feit dat iedere medewerker de kans krijgt zich optimaal te ontwikkelen. Het gaat er niet alleen om wat je kunt maar vooral om wat je bijdraagt aan onze organisatie. Ons DNA maakt wie wij zijn. Hoe wij, iedere dag weer, met onze klanten en met elkaar omgaan. We vinden het daarom belangrijk dat nieuwe collega’s bij ons passen.

    Dus of je nu zoekt naar een (afstudeer)stageplaats, startersbaan of vervolgstap, we bekijken graag samen met jou of er leuke en interessante mogelijkheden voor je zijn!

    Kijk gerust eens op onze website: www.veldsink.nl

    Sfeerafbeelding Fontys
  •     Webs

    Webs

    Wij zijn Webs, het nummer één Inbound Marketing, Sales en Service bureau van Nederland en #1 HubSpot Elite Partner in EMEA. Wij helpen B2B organisaties vanuit het online klantperspectief te vertrekken. Richt je online sales, marketing en service processen zodanig in dat het meetbaar gaat bijdragen aan je groei. Sommigen noemen dat Growth Hacking, wij hebben het dan over het verbeteren van het commerciële proces.

    Door altijd te vertrekken vanuit de online klant en dit perspectief door te vertalen, met behulp van technologie en data, naar het commerciële proces voegen we waarde toe. Dat doen we met het inzetten van het nummer 1 platform: HubSpot.

    Met een groeiend team (35+ Fte) van project managers, marketeers, techneuten pakken we online klantvraagstukken op en samen met die klant komen we tot meetbaar online marketing en sales resultaat; meer traffic, meer leads, meer klanten/kandidaten. Dat is waar we al meer dan 150 innovatieve B2B bedrijven in onder andere de (hightech) maakindustrie, ICT/software branche en zakelijke dienstverlening mee helpen. Samen voegen we waarde toe aan merken in de B2B en laten we deze commercieel excelleren.

    Sfeerafbeelding Fontys