Doelgroepen

Het lectoraat is er voor bedrijven, (non-)profit organisaties, overheden, communicatieprofessionals, studenten, onderwijsinstellingen en kennisinstituten die thought leadership als een relevante positioneringsstrategie beschouwen en behoefte hebben aan kennis, tools en instrumenten om hun thoughtleadershipstrategie tot een succes te maken.

Bedrijven, (non-)profit organisaties en overheden

Bedrijven, (non-)profit organisaties en overheden die zich voelen aangesproken door ons gedachtegoed en onze activiteiten, kunnen ons benaderen voor het opzetten van een praktijkrelevant onderzoek, (in company) presentaties, seminars, publicaties of afstudeerstages. Als u graag uw best practices op het gebied van thought leadership met ons deelt, neem dan contact met ons op om te verkennen hoe we deze gezamenlijk kunnen vertalen naar een artikel, business case of (gast) presentatie binnen het FHC onderwijs.

Communicatieprofessionals

Voor communicatieprofessionals zijn we het vanzelfsprekende aanspreekpunt voor hun vraagstukken en uitdagingen op het gebied van thought leadership. U kunt ons benaderen voor (in company) presentaties, lezingen, workshops en advies. Ook kunnen we u koppelen aan gemotiveerde en getalenteerde studenten die in de vorm van een stage, afstudeerproject of teamopdracht een thoughtleadershipvraagstuk oplossen. Heeft u een praktijkrelevant vraagstuk op het gebied van thought leadership? Neem gerust eens contact met ons op.

Studenten

Voor ambitieuze studenten biedt het lectoraat dé broedplaats voor vernieuwende kennis, expertise en ideeën op het gebied van thought leadership. Het is een springplank naar het bedrijfsleven, een master studie, internationale samenwerking of het ontwikkelen van een eerste publicatie. Wij zijn het enige kenniscentrum op internationaal niveau waar je tijdens je studie al doende leert over thought leadership. Door middel van de minor-module thought leadership leren we je wat thought leadership is en hoe organisaties een thoughtleadershipstrategie invullen. We brengen je in contact met bedrijven, ‘peers’ in het vakgebied, en betrekken je actief bij de ontwikkeling van kennis, tools en meetinstrumenten op het gebied van thought leadership. Op die manier leiden we onze studenten op tot toonaangevende communicatieprofessionals, die door vernieuwende zienswijzen, een onderzoekende houding, relevant strategisch denken, verbeeldingskracht en een “let’s make it happen” mentaliteit een nieuwe realiteit betekenis kunnen geven.

Voel je je als student aangesproken? Neem dan contact met ons op om je ambities kenbaar te maken.

Sfeerafbeelding Fontys