Hoe we te werk gaan

Het lectoraat thought leadership werkt aan kennisproducten. Wij leveren kennisproducten met relevantie voor de praktijk, geen antwoorden op academische onderzoeksvragen. Hoewel we veel gebruik maken van wetenschappelijke inzichten en methodieken, nemen we altijd als uitgangspunt dat (aanstormende) communicatieprofessionals of organisaties onze kennisproducten waardevol moeten vinden voor het succes van hun thoughtleadershipstrategie. Denk aan een methodiek om het 'Novel Point of View' van organisaties naar boven te halen, inspirerende business cases van bestaande thought leaders of meetinstrumenten om de thoughtleadershippositie van een organisatie te waarderen en te vergelijken met andere organisaties. Kennisproducten ontstaan in samenwerking met organisaties, (communicatie) bureaus, communicatieprofessionals, kennisinstituten én, uiteraard, docenten en studenten van FHC.

Sfeerafbeelding Fontys

We delen onze “kennisproducten” door middel van (incompany) seminars, lezingen, workshops en (inter)nationale (online) publicaties. We gebruiken de ontwikkelde kennis voor de continue professionalisering en vernieuwing van het onderwijs van Fontys Hogeschool Communicatie. Daarnaast geven we gastcolleges bij (inter)nationale collega’s binnen de onderwijswereld. Blijf ons daarvoor volgen of neem contact met ons op!