Dark Social

De projectgroep bestaat uit:

  • Sjoerd Siewertsen
  • Melle Bloemen
  • Halime Aydin

Opdrachtgever: Greenhouse
Contactpersonen: Tim Deynen en Koen Neggers

Projectbegeleider: Pieter Dorst

Omschrijving project:

Grote klanten komen met vragen naar Greenhouse hoe ze hun marketing kunnen verbeteren. Het doel van Greenhouse is main marketing engine te zijn. Ze verbreden nu hun

Dienstverlening en zien dat dark media in opkomst is. Grote merken en bureaus weten minder goed wat het is. Greenhouse heeft ons de vraag voorgelegd of wij kunnen onderzoeken wat Dark Social is, of het relevant is en hoe Greenhouse erop kan inspelen in de toekomst. De opdracht is erg theoretisch georiƫnteerd, met behulp van zowel desk- als fieldresearch is het onderzoek tot stand gekomen. Om meer zicht te krijgen over wat Dark Social is en waar de kansen liggen voor een partij als Greenhouse.

Bekijk hier de infographic van dit project.

Sfeerafbeelding Fontys