Vrienden van Foreas Alumni

Foreas Alumni heeft ten doel oud studenten van de opleiding Vastgoed & Makelaardij (Fontys Hogescholen, Eindhoven) aan de vereniging te binden. Onze vereniging stelt vastgoedprofessionals in staat om zich op persoonlijke titel aan te sluiten bij een breed gedragen netwerk.

Via een vriendenconstructie kunnen wij onze activiteiten verbreden en de kwaliteit verhogen. Als vastgoedonderneming kun je je daarbij op meerdere momenten proļ¬leren bij onze ambitieuze leden.

Als vriend van de vereniging mag het volgende worden verwacht:

• Vermelding van bedrijfsnaam en logo op de website en Facebookpagina van de vereniging alsmede tijdens de bijeenkomsten zelf;
  • Plaatsen van vacatures op de Facebookpagina en het LinkedIn account van de vereniging;
  • Nauwe samenwerking met de Hogeschool en een hoge betrokkenheid;
  • Mogelijkheid tot het (mede)organiseren van bijeenkomsten/bedrijfsbezoeken.

Bij interesse of vragen kun je contact opnemen via deze website of rechtstreeks met Jan Bosmans.

Vriend worden van Foreas?

06-53 51 19 17
j.bosmans@fontys.nl