Vak

  • Van Breukelen, D., & Smeets, M. (2018). Interdisciplinair bètaonderwijs: didactische strategieën en implicaties. Paper presented at the VELON Congres, Roermond.
  • Van Breukelen, D., & Smeets, M. (2017). Interdisciplinair bètaonderwijs: didactische strategieën. Paper presented at the WND conference, Noordwijkerhout.
  • van Breukelen, D., & Schure, F. (2017). The FITS model: integrated science and technology education through design-based learning. Poster presented at the Annual Conference of the European Science Edcuation Research Association, Dublin (IE).
  • van Breukelen, D., & Smeets, M. (2017). Een nieuwe lerarenopleiding Science & Technology. Paper presented at the ECENT/ELWIeR conference, Utrecht (NL).
  • van Breukelen, D. (2015). Leren door ontwerpen. Paper presented at the ECENT conference, Utrecht (NL).
  • Rijt, J. van (2015). Grammatica moet, maar wel goed! Over grammaticaonderwijs op basis van concepten uit de wetenschappelijke taalkunde.’ In: S. Vanhoorn & A. Mottart (Red.). Negenentwintigste Conferentie Onderwijs Nederlands. Gent: Academia Press, p. 203-208.
  • Neutelings, T. & Rijt, J. van (2014). Syntaxis op een bont bedje van didactiek. In: S. Vanhooren & A. Mottart. Achtentwintigste conferentie Onderwijs Nederlands. Gent: Academia Press, p. 208-212.
  • Rijt J. van (2013). Semantisch grammaticaonderwijs: een stand van zaken. In: S. Vanhooren & A. Mottart. Zevenentwintigste conferentie van Het Schoolvak Nederlands. Gent: Academia Press, p. 229-235.
  • Rijt J. van (2012). Van zwemmen zonder water tot het roken van lantaarnpalen. Over grammaticaonderwijs op semantische basis. In: S. Vanhooren & A. Mottart. Zesentwintigste conferentie van Het Schoolvak Nederlands. Gent: Academia Press, p. 270-274.
  • Smits, J., & van Breukelen, D. (2009). Kennis- en vaardigheidstraining: techniek en natuurkunde. Paper presented at the Vedotech conference, Lunteren (NL).