Workshopronde 3 SWPBS 10-11-17

24a.British Institute of Learning Disabilities’ Centre for the Advancement of PBS (CAPBS): Supporting of the implementation of school-wide PBS in special schools.Sarah Leitch& Tom Evans
24b.Moving toward creating schools as host environments: ‘Index for Inclusion’ and ‘SWPBS’Angeliki Liasidou, Lefki Kourea & H. Phtiaka
25a.“Caught being kind!” – Implementing and evaluating different types of positive peer reporting in heterogeneous classrooms.Michael Paal & Anna Maria Hintz
25b.“Student Power In Creating a Positive School Climate”Tanju Yildrim & Meltem Senocak
26PBS van Doen naar ZijnBerndine de Wolff
27.Duurzame implementatie bevorderen met PBS-intervisie op basis van beeldenLinda Dagloonder, Pien Koppers & Gracia Mahabier
28.Feedback: de rol van beeldvormingLinda van den Bergh
29.De Eerste Stap, samen werken aan positief gedrag bij jonge kinderenDoetina Meijer & Monique Baard
30.PBS en een fusie, hoe doe je dat?Jeroen Goutier
31.PBS: is het team er wel klaar voor?Annegien Simis & Tessa Kras
32.PBS in de klas en de verbinding tussen pedagogische en didactische verwachtingenPim Kalkman
33.Good Practices Jeugdzorg en SOJody van den Biggelaar, Annemiek Dijksen & Marieke Egberink
34.Symposium PBS en Sociale Veiligheid in het Speciaal Onderwijs