Landelijke studiedag klassen- en onderwijsassistenten

Klassen- en onderwijsassistenten ondersteunen, verbinden en dragen bij aan de kwaliteit van het onderwijs. Zij zijn ‘de paar handen, ogen en oren’ die het onderwijs zo hard nodig heeft. Daarom vindt voor deze groep onderwijsprofessionals ieder jaar de landelijke studiedag plaats.

Over de studiedag

De Landelijke studiedag klassen- en onderwijsassistenten vond dit studiejaar plaats op 12 april 2024.

Het thema van dit jaar: Kansengelijkheid

Tijdens de studiedag zijn er deskundige sprekers, interessante workshops en er is veel gelegenheid om met én van elkaar te leren. De landelijke studiedag is de plek voor informatie, motivatie en inspiratie.

Houd me op de hoogte

Wil je op de hoogte gehouden worden van het programma en mogelijkheid tot aanmelden?

Geef je e-mailadres op

Save the date

Noteer deze datum alvast in je agenda!

4 april 2024

Heb je vragen?

Neem contact op met ons bedrijfsbureau

oso@fontys.nl

Sfeerafbeelding Fontys

Fontys Hogeschool en Hogeschool Windesheim verzorgen sinds 2021 samen de landelijke studiedag voor klassen- en onderwijsassistenten. Met de locaties Tilburg en Zwolle kunnen we nog meer assistenten bereiken. Bekijk het programma van Windesheim.