Sprint naar content

Informatie voor omwonenden van campus Rachelsmolen

Bent u een omwonende van Fontys campus Rachelsmolen? Hier vindt u aanvullende informatie over het project die voor u van belang is.

Fontys wil studenten, medewerkers én bezoekers een inspirerende en prettige leer- en werkomgeving bieden. Een omgeving waar iedereen zich thuis voelt, graag verblijft en anderen ontmoet. Van campus Rachelsmolen maken we de komende jaren nóg meer zo’n omgeving.

Graag informeren we u over de (bouw)plannen op campus Rachelsmolen. Hiervoor hebben we een online informatie-avond georganiseerd. Heeft u deze gemist of wilt u 'm nog eens terugkijken? Bekijk de opname van de online informatie-avond. Ook de presentatie die tijdens de informatie-avond werd getoond is beschikbaar:

Do you live around Fontys campus Rachelsmolen? Here you will find additional information about the project that is of interest to you.

Fontys wants to offer students, employees and visitors an inspiring and pleasant learning and working environment. An environment where everyone feels at home, likes to stay and meet others. In the coming years, we will turn Fontys campus Rachelsmolen into even more such an environment.

We would like to inform you about the (construction) plans on campus Rachelsmolen. For this we have organized an online information evening. Did you miss it or would you like to watch it again? Watch the recording. You can also download the presentation:

Vragen of meer informatie over het project? Neem contact met ons op!

Stuur een e-mail

Hoe komt Fontys campus Rachelsmolen eruit te zien in 2023?

Lees alles over deze nieuwe inspirerende onderwijsomgeving en bekijk de video