Sprint naar content

Terugblik op gezamenlijke werksessies interieur

Om te komen tot een definitief inrichtingsplan voor de 'Rondom' vinden er vier plenaire ontwerpsessies plaat. Afvaardigingen van de Fontys Hogescholen: Bedrijfsmanagement, Educatie en Techniek, Toegepaste Natuurwetenschapen, Engineering en Automotive namen hieraan deel. De bijeenkomst van 26 oktober jl. stond in het teken van sfeer en beleving. Medewerkers en studenten selecteerden interieurfoto’s die het beste bij de identiteit van hun instituut pasten.

Merel de Greef, studente Technische Natuurkunde: “Ik vond het een leuke sessie! Vooral de afbeeldingen zoeken bij de verschillende ruimtes. Ook leuk om dat samen met medewerkers te doen. Zij zitten daar straks ook natuurlijk. Het moet voor ons allemaal een fijne plek worden.”

Ton Heermans, student Engineering: “Om als student mee te mogen denken over het toekomstige uiterlijk van ons nieuwe schoolgebouw is een mooie uitdaging. Het is belangrijk dat de student hier over mee mag beslissen. Anders wordt het gebouw alleen ingericht naar het beeld van de docent, terwijl de focus op de student zou moeten liggen. Zo kunnen we er samen voor zorgen dat de nieuwe locatie een nieuwe frisse look krijgt.

Sfeerafbeelding Fontys