Foto van persoon

Docentonderzoeker project Cross-border retail and tourism

C.H.H. (Carla) Arts

In mijn achtergrond in de foodretail-marketing en marketingcommunicatieconsultancy in de agro business komen mijn passie voor voeding en waar dat vandaan komt samen. De afgelopen vier jaar heb ik lesgegeven in consumentengedrag en foodretail-marketing in de breedste zin van het woord.

Zowel op school als in projecten met bedrijven combineerde ik de vaardigheden uit het werkveld met theoretische kennis, de frisse mening en manier van werken van studenten en mijn eigen kennis en ervaringen. Die combinatie zorgde voor een leerzame omgeving voor alle betrokken partijen.

In mijn onderzoek zal ik me vooral richten op grensoverschrijdende consumentenstromen en hun gedrag in de foodretail aan beide kanten van de grens.

Foto van persoon

C.H.H. (Carla) Arts