Foto van persoon

Projectmedewerker Grenszlab

D.R.W. (David) Harder

Als politicoloog richt ik mij op internationale relaties en mijn studie Nederlands heeft mij al op zeer jonge leeftijd een bijzondere focus gegeven. Interculturele communicatie is dus altijd zowel passie als kracht geweest! Sinds 2012 werk ik voor Fontys, voornamelijk als taaldocent in alle drie de stromen.

Eind 2015 werd ik gevraagd om docent te worden voor High Potentials Crossing Borders. Hier verzorgde ik vooral de deelnemende studenten en de sollicitaties. Sinds mei ben ik ook betrokken bij het Euregioproject voor universitaire samenwerking. Hier zal ik me vooral richten op samenwerking bij het ontwerpen van klaslokalen, maar ook op praktische zaken zoals grensoverschrijdend openbaar vervoer. Als projectmedewerker van het High Potentials Crossing Borders project ben ik gevraagd om tevens een bijdrage te leveren aan het lectoraat Cross Border Business Development. Ik zal mijn euregionaal netwerk met het bedrijfsleven inbrengen om zodoende de grensoverschrijdende samenwerking tussen onderwijs en ondernemingen te intensiveren.

Foto van persoon

D.R.W. (David) Harder