Dienstverlening tijdens lockdown

Sfeerafbeelding Fontys

Vanwege de lockdown is fysieke toegang tot de Mediatheek van het Moller momenteel niet mogelijk. Dit houdt verband met de maatregelen die het kabinet heeft genomen met betrekking tot het Coronavirus en met de afspraken die gemaakt zijn binnen Fontys.
Je kunt dus niet langskomen voor het lenen en inleveren van boeken. Mocht je bepaalde materialen tijdens deze periode hard nodig hebben, dan bieden we de onderstaande alternatieven aan:

Lenen per post
Boeken die je nodig hebt en waar geen e-book van beschikbaar is, kunnen we per post (max. 5) naar je huisadres sturen.
Aanvragen waar duidelijk de boektitel; (liefst ook auteur); naam student/docent; nummer van je Fontyspas (onder barcode) en huisadres staan vermeld kan je mailen naar Mediatheek-Tilburg-Moller@fontys.nl

Inleveren per post
Boetes worden kwijtgescholden tijdens deze periode. Mocht je toch boeken willen retourneren, dan kan dat door ze te sturen via onderstaand adres.

Mediatheek Moller
Antwoordnummer 454
5000 VB Tilburg

Gereserveerde boeken
We hebben de reserveermogelijkheid tijdelijk uitgezet, omdat het niet mogelijk is om boeken op te halen. Ook via IBL (externe aanvraag) kun je geen boeken aanvragen. Het aanvragen van online artikelen is wel mogelijk via de Literatuurhelpdesk.

Literatuurhelpdesk
Mocht je vragen of hulp nodig hebben over wetenschappelijke informatie, auteursrecht, APA e.d. Mail ons dan via:  Literatuurhelpdeskmoller@fontys.nl
Databanken kan je zelf ook raadplegen via de opleidingspagina’s van deze site.

Uitleen AV-materialen
Voor het lenen en inleveren van AV-materiaal kun je weer in de mediatheek terecht.
Als je iets wilt lenen of terugbrengen vragen we je om een mail te sturen naar  mediatheek-tilburg-moller@fontys.nl   met daarin je naam, studentnummer, telefoonnummer, wat je wilt lenen en in welke periode. Er wordt dan contact met je opgenomen door een medewerker van de mediatheek om het precieze moment van ophalen of inleveren af te spreken.

Trainingen
Voor vragen over (het inhalen van) trainingen mail naar mediatheekmollerworkshops@fontys.nl

Algemene vragen
Mocht je vragen hebben over lenen, verlengen van materialen en boetes ed. Mail ons dan via: Mediatheek-Tilburg-Moller@fontys.nl