Partnership Sporthogeschool en Venlo draagt bij aan doel om in 2025 gezondste gemeente van Nederland te worden

Afgelopen donderdag is op initiatief van team Sportontwikkeling Venlo de campagne Venlo.Fit gelanceerd. Venlo heeft als doel om in 2025 de actiefste en gezondste gemeente van Nederland te worden. Ook Fontys Sporthogeschool speelt daar vanuit haar Partnership, een belangrijke rol in.

Alle activiteiten van het team Sportontwikkeling worden vanaf nu onder de naam Venlo.fit gepresenteerd. In hun speciaal ontwikkelde Digital Magazine presenteren ze de komende weken diverse activiteiten, die ze samen met diverse partners zullen gaan uitvoeren.

In de eerste editie vind je terug wat de kracht van het Partnership tussen Fontys Sporthogeschool én de e

Sfeerafbeelding Fontys