Rockacademie AlumniFest 2016

Rockacademie viert feest tijdens AlumniFest in MIDI Tilburg

Sfeerafbeelding Fontys

Op donderdag 29 september viert Fontys Rockacademie feest. Het Rockacademie AlumniFest in MIDI Tilburg is een muzikaal programma dat voor iedereen gratis toegankelijk is.

Vanaf 22.00 uur treden Thomas Pieters, Nick en de Doorsnee en Brugklasbeatz op.

De immer goed gemutste Thomas Pieters relativeert met zijn spitsvondige teksten en catchy popliedjes alle zwaarmoedigheid ons koude kikkerlandje uit. Zijn single 'Kassameisje' en de bijbehorende supermarkt-tour werden opgepikt door 3FM, BNN, NOS, EO en RTL4.

Nick en de Doorsnee speelt Nederpop met een scherpe tong, een vintage stijl en een nieuwe sound. Eigenzinnig, maatschappijkritisch, humoristisch en sporadisch filosofisch.

Bij Brugklasbeatz gaat het dak eraf; schaamteloos meezingen met al de guilty pleasures uit de jaren negentig en begin jaren van de zeroes!

Voorafgaand worden de propedeuses en de diploma’s uitgereikt. Dit gedeelte is besloten.