Studenten Partnership Venlo helpen mee met groentefeest

Sfeerafbeelding Fontys

Donderdag 23 mei vierden kinderen van Basisschool De Regenboog, Basisschool de Klingerberg, OBS Harlekijn, Basisschool Mikado en Basisschool de Schans het Groentefeest bij Buitenbad Groot Venlo!

De leerlingen startten met een goede warming up van Moves102 Dance Fitness Centre, speelden de groentespelen en klauterden op een grote opblaas-stormbaan. Daarna kropen ze onder netten, klommen ze over obstakels en spetterden ze door het water! Na afloop kregen ze lekkere groentesnacks om kinderen te laten ervaren dat groente lekker en gezond is.

Deze dag werd mede georganiseerd door 2 1e jaars fontys sportkunde studenten onder begeleiding van een sportconsulent van de gemeente Venlo. Daarnaast waren er een 20 tal sportkunde studenten die tijdens deze ondersteund hebben bij de verschillende onderdelen.