Vergroot je netwerk tijdens het Fontys ondernemerscafé

Op 18 november organiseren het Fontys CvO, Fontys BMKB en Office-S samen hét ondernemerscafé. Het doel van het ondernemerscafé is dat ondernemers en studenten elkaar ontmoeten en zo kennis, ervaringen en kunde met elkaar kunnen delen.

Studenten krijgen tijdens het ondernemerscafé de kans om hun idee voor te leggen aan ondernemers. Zij kunnen toetsen bij ondernemers hoe het idee in de markt ligt en of er voldoende marktwaarde is. Ook kunnen de studentondernemers samenwerkingen opzoeken om zo hun onderneming naar een hoger niveau te tillen. Dat kan  in verschillende vormen; ben je op zoek naar een mentor? Financieringsmogelijkheden? Een partner? Dan is het ondernemerscafé een uitstekende plek om dit voor elkaar te krijgen. Natuurlijk zijn ook studenten die geïnteresseerd zijn in het opzetten van een onderneming of het netwerk willen uitbreiden van harte welkom! Ondernemers van Office S kunnen op hun beurt tijdens het ondernemerscafé talenten of intrapreneurs scouten voor hun eigen onderneming maar kunnen tegelijkertijd ook werven voor een stage of werkervaringsplek die zij eventueel beschikbaar stellen voor studenten. Het delen van ideeën, kennis en ervaring staan centraal tijdens het ondernemerscafé!
Het ondernemerscafé maakt onderdeel uit van de Global Entrepreneurship Week en de Dag van de Ondernemer.
Lijkt het je leuk om deel uit te maken van deze unieke combinatie van studentondernemers, geïnteresseerde studenten en ondernemers? Sta je open voor samenwerkingen en kennisdeling?
Dan nodigen we je graag uit bij het ondernemerscafé in Office-S op 18 november (15:30u-17.30u). Schrijf je in via deze link. Of lees nog meer informatie op onze website.

Locatie:
Park Strijp beheer