Docenten

Mirjam Bogaarts

Sfeerafbeelding Fontys

Mirjam is opgeleid tot Verpleegkundig Specialist. In 2015 is zij gepromoveerd aan de Tilburg University. Zij heeft ruime ervaring als verpleegkundig specialist Oncologie. Zij is coordinator van de leerlijn Klinisch handelen.

“ Leren is een belangrijke drijfveer voor mij. Met mijn kennis en ruime praktijkervaring hoop ik MANP-studenten te inspireren door een directere relatie met de beroepspraktijk aan te brengen.”

Docent Master Advanced Nursing Practice Mirjam Bogaarts viert 5 jarig bestaan Inloophuis Midden-Brabant Tilburg

Sfeerafbeelding Fontys

Donna Frost

Donna is opgeleid tot verpleegkundige, Bachelor in Health Science (Auckland University of Technology, Nieuw Zeeland) en Master in Science (Manchester University, Verenigde Koninkrijk). Donna is docent binnen de leerlijnen 'Verpleegkundig Leiderschap' en 'Kennisontwikkeling en Onderzoek'. Ook is zij studiecoach en afstudeerbegeleidster van MANP-studenten.

“Bij Fontys geniet ik van de prikkelende interacties met collega's en studenten. Ik vind de ruimte om wetenschappelijk onderzoek een integrale plaats te geven in het uitoefenen van mijn beroep.“
Lees meer over Donna
Sfeerafbeelding Fontys

Frank Krings

Frank is opgeleid operatieassistent, anesthesiemedewerker, docent, coach en gezondheidswetenschapper. Hij is coördinator van de leerlijn Kennisontwikkeling en Onderzoek. Verder is hij promovendus aan de Birmingham City University. Zijn promotieonderzoek is gericht op verpleegkundigen met voorschrijfbevoegdheid in relatie tot evidence-based practice.

“Bij Fontys vind ik de ruimte om mensen te ondersteunen in hun groeiproces, en kan ik mijzelf ook blijvend ontwikkelen"
Lees meer over Frank

Netty van Os

Sfeerafbeelding Fontys

Netty is opgeleid tot verpleegkundige, gezondheidswetenschapper en gezondheidszorgdocent. Zij is coördinator van de leerlijn Verpleegkundig Leiderschap..

Het is stimulerend om te mogen bijdragen aan de professionele ontwikkeling van verpleegkundigen gedurende hun opleiding tot verpleegkundig specialist. Ik ben ervan overtuigd dat zij met hun specifieke expertise de patiëntenzorg kunnen verbeteren.
Lees meer over Netty

Christof Peeters

Sfeerafbeelding Fontys

Christof is opgeleid hbo-verpleegkundige, ambulanceverpleegkundige, verpleegkundig Specialist acute zorg. Hij is docent in de leerlijn Klinisch Handelen en combineert dit met zijn werkzaamheden als ambulanceverpleegkundige.

“De combinatie werken in de praktijk en lesgeven is voor mij de ideale situatie om enerzijds mijn kennis te mogen delen met anderen en anderzijds nog heel veel te mogen leren van en met anderen.”
Lees meer over Christof

Marleen Pullens

Sfeerafbeelding Fontys

Marleen is opgeleid tot medisch psycholoog aan de Universiteit van Tilburg met neuropsychologie als specialisatie (2008). Sinds 2016 is ze als studiecoach en docent betrokken bij de leerlijn ‘Kennisontwikkeling en Onderzoek’. Daarnaast is ze afstudeerbegeleider voor hbo-verpleegkunde.

Lees meer over Marleen

Sfeerafbeelding Fontys

Madelief van Duivendijk

Madelief is opgeleid als verpleegkundig specialist intensieve zorg binnen de huisartsenzorg. Naast deze baan in de praktijk is zij docent binnen de leerlijn Klinisch Handelen en studiecoach. 

"De combinatie tussen onderwijs en praktijk spreekt mij aan. Het is inspirerend om deel te mogen uitmaken van de groei van het prachtige vak verpleegkundig specialist. Het geeft energie om met zoveel enthousiaste studenten, praktijkopleiders en docenten hierin te mogen samenwerken".
Sfeerafbeelding Fontys

Leoni Pek

Leoni is opgeleid tot geestelijk begeleider in de zorg, heeft een Bachelor Milieuwetenschappen (Wageningen Universiteit) en een Master Humanistiek voor Geestelijke Begeleiding en Educatie (Universiteit voor Humanistiek). Leoni is docent binnen de leerlijn “Vakinhoudelijk leiderschap”. Ook is zij studiecoach en afstudeerbegeleider van MANP-studenten.

“Het is een feest om te mogen werken met gedreven zorgprofessionals die het beste uit zichzelf en hun werk willen halen. Het is leerzaam om met elkaar te reflecteren op de zorgpraktijk van alledag en elkaar te inspireren. De studenten groeien tijdens de opleiding zichtbaar in persoonlijk leiderschap en ontwikkelen hun eigen visie op goede zorg”.