Sprint naar content

Kennismaken met Commerciële Economie (Associate degree)

Kijk vooral lekker rond! Heb je vragen over de opleiding? App met onze studenten Femke en Luc of met opleidingscoördinator Angelique. Bekijk hieronder meteen de video met inhoudelijke info over de opleiding.

Proefstuderen Commerciële Economie (Associate degree) | Eindhoven
18 apr 2024 08:45 - 14:00
Programma

Het proefstuderen staat in het teken van ervaren hoe studeren bij Fontys is, specifiek bij de opleiding van jouw keuze.

Dit doen we door je een gevarieerd programma aan te bieden samen met andere potentiële studenten. Je volgt een proefcollege en krijgt een opdracht. Ook krijg je een rondleiding door het gebouw en wij zorgen voor een lekkere lunch.

Op de proefstudeerdag verwachten we je tussen 08.45 uur en 9:00 uur in de centrale hal van gebouw R3 aan de Rachelsmolen 1 in Eindhoven. In de hal word je opgevangen door één van onze studenten. De ingang is aan de Veldmaarschalk Montgomerylaan.

Proefstuderen Commerciële Economie (Associate degree) | Eindhoven
06 jun 2024 08:45 - 14:00
Programma

Events

Wil je weten hoe het is om te studeren bij de opleiding Commerciële Economie Associate degree? En ben je benieuwd hoe het is om samen met andere studenten én bedrijven te werken in projecten? We vertellen je er meer over in deze video’s.
Studeren bij Commerciële Economie Associate degree

Projecten Commerciële Economie Associate degree

Zo ziet het er bij ons uit

Neem een kijkje bij de opleiding in deze 360 graden video.

Locatie Eindhoven

We kunnen helaas niet iedereen live ontvangen. Maar we snappen dat jij toch graag een kijkje wilt nemen op onze campus. In deze video laten we je zien waar we 'wonen' in Eindhoven!

Sneakpreview Commerciële Economie (Associate degree)

Krijg een beeld van de opleiding via online colleges en opdrachten

Maak kennis met een studieweek. Scroll door de agenda en krijg een sneak preview van onze opleiding en het beroep. Je kunt onder andere minicolleges volgen en opdrachten maken. Zo krijg je een beeld of de opleiding Commerciële Economie (Associate degree) bij je past.

Overzicht Sneakpreview Associate degree Commerciële Economie

Onze studenten vertellen...

Whatsapp of mail ons!

Whatsapp met Lieke

Student Lieke beantwoordt graag je vragen, stel ze gerust.

hulp nodig? Stuur mij een appje!

Whatsapp met Angelique

Opleidingscoördinator

stuur mij een e-mail! Stuur mij een een appje!

Neurolab

Honours Programme