Een hele opleiding volgen is best een stap. Wij kunnen ons voorstellen dat je je eerst wil oriënteren voordat je je inschrijft. Daarom kun je alvast één losse module volgen zonder dat je ergens aan vast zit. Je betaalt het reguliere cursusgeld (450 euro). Schrijf je je daarna in als student per 1 september 2024? Dan ontvang je je cursusgeld terug.

Wat zijn de voordelen?

• Je proeft alvast van de opleiding;
  • Je studielast is lager wanneer je inschrijft als regulier student, je hebt tenslotte al één module gevolgd;
  • Je maakt alvast kennis met huidige studenten, zij kunnen je uit eigen ervaring alles vertellen over onze opleiding.

foto van mensen in vergadersfeer

Hoe werkt het?

• Je volgt de module in het studiejaar 2023-2024;
  • Je schrijft je in voor het studiejaar 2024-2025 als regulier student Master Educational Needs en blijft tot en met december 2024 ingeschreven;
  • Je ontvangt in januari 2025 het bedrag van de module terug.

Welke module past bij jou?

Lees de inhoudelijke beschrijving van de modules en maak je keuze. Kijk vervolgens via de 'persoonlijke planner' waar en wanneer deze module wordt aangeboden

Aanmelden

Laat ons per e-mail weten welke module je wilt volgen, in welke lesplaats en vanaf welke datum.

Heb je nog vragen? Neem dan contact op met ons bedrijfsbureau

oso@fontys.nl

afbeelding contact