Online copywriting

  • Over de workshop
  • Voor wie is deze workshop
  • Informatie over deze workshop

Content is king. Maar hoe verleid je je doelgroep nu in het oerwoud aan online uitingen die ons bestoken? Vraag je je af waarom je website niet het gewenste resultaat haalt? Waarom die Adwords advertentie niet scoort? In deze workshop krijg je alle handvatten om een heldere en overtuigende online tekst te schrijven. Een tekst die leidt tot meer en blijvende traffic.

Aan de hand van een praktisch stappenplan leer je om snel tot de juiste ‘killer content’ te komen en de juiste woorden hiervoor te vinden. We kijken naar zoekwoorden, kopregels, titels en beschrijvingen die je niet alleen helpen om gevonden te worden, maar die je lezer ook persoonlijk raken en aanzetten tot actie. Of je nu blogt, social media posts maakt, je website vult of online adverteert, in deze workshop leg je de basis om je eigen geluid te laten horen en je lezers persoonlijk te raken en aan te zetten tot actie. Ook komen SEO, meten en verbeteren aan de orde.

Deze cursus is bedoeld voor website-eigenaren, contentmarketeers, tekstschrijvers, communicatieprofessionals en iedereen die meer lezers wil trekken en die wil overtuigen met woorden.


Plaats en tijd

De workshop vindt plaats bij Fontys Hogeschool Communicatie, Rachelsmolen 1, 5612 MA te Eindhoven op
een nader te bepalen datum van 18.00 uur - 21.30 uur.

Start cursus

De cursus start bij minimaal 12 en maximaal 15 deelnemers.

Kosten

150 euro (BTW vrijgesteld, inclusief drankjes en snacks)

Aanmelding

Je kunt je hier aanmelden zodra de nieuwe datum bekend is.

Cursusniveau
HBO
Kosten
€ 150,– (BTW Vrijgesteld)
Lesplaats(en)
Eindhoven
Lesdagen en -tijd
Donderdag, van 18.00 - 21.30 uur

Contact

Neem voor meer informatie contact op met
Fontys Hogeschool Communicatie / Yvonne Lemmen

Fontys Hogeschool Communicatie

Rachelsmolen 1, Eindhoven

Locatiekaart op adres: Rachelsmolen 1, Eindhoven