Kennismaken met Master Sport- en Bewegingsonderwijs

Voorlichting Master Sport- en Bewegingsonderwijs 4 juni | Online
04 jun 2024 19:00 - 20:00
Programma
Heb jij interesse in de master Sport- en Bewegingsonderwijs, maar heb je behoefte aan meer informatie, heb je nog vragen of wil je graag even sparren met een docent of een student? Kom dan naar deze online voorlichting. We beginnen met een korte presentatie over deze master en aansluitend is er ruim voldoende tijd om al je vragen te stellen aan de docent maar ook aan een student. Vragen als wat kun je verwachten van deze master, wat kan ik straks met een diploma op zak of is het goed te combineren met werk en gezin? Deze en alle andere vragen beantwoorden we graag zodat je een zo goed mogelijk beeld krijgt van deze master. Heb je interesse? Schrijf je in en dan zien we je graag op dinsdag 4 juni aanstaande!
Open avond
5 juni 2024
Programma

Docenten en studenten vertellen je alle ins en outs over de opleiding. Er is volop gelegenheid voor het stellen van vragen. We gaan graag met jou in gesprek.

Live en online open avonden

Meer weten en vrijblijvend vragen stellen? Je bent van harte welkom op onze voorlichtingen!

De voorlichting van studiejaar 2022-2023 voor deze master is zojuist geweest. Een volgend voorlichtingsmoment wordt gepland en verschijnt hier zodra de datum bekend is.