Workshop Customer Journey Mapping

  • Over de workshop
  • Voor wie is deze workshop
  • Praktische informatie

Customer journeys zijn een steeds belangrijker middel om de klantrelatie te begrijpen, te beïnvloeden en te managen. Customer Journey Mapping is een aanpak om een nieuwe klantbeleving te ontwerpen of een bestaande beleving te verbeteren. Maar hoe pak je het aan en waar begin je?

Tijdens de workshop Customer Journey Mapping maak je kennis met de vijf building blocks van Customer Journey Mapping. In de tweede helft van de workshop maak je zelf een eenvoudige Customer Journey Map samen met andere deelnemers om te ervaren hoe je de theorie vertaalt naar de praktijk.


Deze workshop is voor professionals die inzicht willen krijgen in hoe Customer Journey Mapping toegepast kan worden in hun praktijk.

Sfeerafbeelding Fontys

Deze workshop wordt verzorgd door: Christiaan Pothoven.

Plaats en tijd

De workshop vindt plaats bij Fontys Hogeschool Econonomie en Communicatie, Rachelsmolen 1,
5612 MA te Eindhoven op
26 maart 2020 van 18.00 uur - 21.30 uur.

Start cursus

De cursus start bij minimaal 6 deelnemers.

Kosten

295 euro (BTW vrijgesteld, inclusief drankjes en versnapering)

Aanmelding

Je kan je hier aanmelden voor deze workshop tot
19 maart 2020.

Startdata

Cursusniveau
HBO
Kosten
€ 295,– (BTW Vrijgesteld)
Lesplaats(en)
Eindhoven
Lesdagen en -tijd
Donderdag, 18.00 - 21.30 uur
Startmoment(en)
26-03-2020

Contact

Neem voor meer informatie contact op met
Fontys Hogeschool Economie en Communicatie / Yvonne Lemmen

Fontys Hogeschool Communicatie

Rachelsmolen 1, Eindhoven

Locatiekaart op adres: Rachelsmolen 1, Eindhoven