Workshop Social Media - LinkedIn: profileren & social selling

  • Over de workshop
  • Voor wie is deze workshop
  • Wie geeft deze workshop
  • Informatie over deze workshop

Deze training is onderdeel van een drieluik over socialmedia marketing en social selling: LinkedIn, Facebook en Instagram. Je kunt je los inschrijven per training maar ook voor de hele serie. 

Aanbieding: bij inschrijven voor alledrie de workshops 50,- korting! 

INHOUD TRAINING:

  • De invloed van LinkedIn op de zoekmachines
  • Hoe kom je hoger in de zoekresultaten van LinkedIn?
  • Volledig maken van individueel profiel
  • Belang van een goede samenvatting
  • Het uitbreiden van je netwerk met relevante connecties
  • Instellingenmenu & privacysettings doornemen en optimaal instellen
  • Hoofdnavigatie doornemen en de mogelijkheden bespreken
  • Hoe kun je jezelf onderscheidend presenteren op Linkedin?
  • Hoe maak je optimaal gebruik van Status Updates
  • Content vanuit de company page delen
  • Geavanceerde Zoekmogelijkheden binnen LinkedIn
  • Gebruik maken van boolean operators
  • Op welke manier kun je een longpost inzetten?
  • Op welke manier kunnen de medewerkers van jouw bedrijf de organisatie uitdragen? Hoe zorg je voor een groter bereik van de berichten op je company page? Van medewerker naar MERKwerker
  • Relatiebeheer binnen LinkedIn
  • Uitleg Social Selling Index
  • Uitleg Algoritme van LinkedIn persoonlijk profiel vs company page
  • Heel veel tips & trics
  • Nieuwste LinkedIn features

De training is interactief en duurt 3 uur.

Vooraf worden company pages en/of persoonlijke profielen van de deelnemers geanalyseerd.


Voor iedereen die meer wil halen uit social media voor business.


Sfeerafbeelding Fontys

Marjolein Bongers (House of Social Media)

In de loop van de jaren heeft Marjolein Bongers van House of Social Media veel bedrijven, organisaties en instellingen getraind en wegwijs gemaakt in het effectief en zakelijk inzetten van Social Media. Van lokale bedrijven tot internationale organisaties, zowel in de B2C als B2B markt.

Plaats en tijd

De workshop vindt plaats bij Fontys Hogeschool Communicatie, Rachelsmolen 1, 5612 MA te Eindhoven op 
1 oktober 2019 van 18.00 uur - 21.00 uur.

Start workshop

De workshop start bij minimaal 10 en maximaal 15 deelnemers.

Kosten

250 euro (BTW vrijgesteld, inclusief drankjes en snacks)

Aanmelding

Je kan je tot een week voordat de workshop begint inschrijven.

Startdata

Cursusniveau
HBO
Kosten
€ 250,– (BTW Vrijgesteld)
Lesplaats(en)
Eindhoven
Lesdagen en -tijd
Dinsdag, van 18.00 - 21.00 uur
Startmoment(en)
24-09-2019

Contact

Neem voor meer informatie contact op met
Fontys Hogeschool Communicatie / Yvonne Lemmen

Fontys Hogeschool Communicatie

Rachelsmolen 1, Eindhoven

Locatiekaart op adres: Rachelsmolen 1, Eindhoven