Rapportages


Rapporten gebruiken

​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​Een rapport in CRM Next gebruik je om gegevens te raadplegen of om gegevens te controleren en eventueel bij te werken. Je kunt in een rapport doorklikken naar de informatie in CRM Next.

Wanneer kun je een rapport gebruiken?

    • Presentielijst van een studiekeuzeactiviteit.
    • Inzichtelijk wie je aanmelders zijn voor een opleiding.
    • Een telling van het aantal aanmeldingen voor een studiekeuzeactiviteit.

Kolommen splitsen rapport

Soms krijg je het rapport aangeleverd als een bulk informatie in een regel. Je kunt deze data makkelijk splitsen om het weer leesbaar te maken.

In bijgevoegde handleiding vind je hoe je dit doet.

Standaardcriteria opslaan

Vul je sommige criteria voor een specifiek rapport altijd met dezelfde gegevens in, dan kun je deze ook opslaan zodat je die niet iedere keer in hoeft te vullen. Doe dit zo:

  • Vul de betreffende gegevens in in het rapport
  • Klik op 'Bewaren'
  • Vul een naam in bij 'Selectiecriteria bewaren als'
  • Zorg dat 'Available to all Users' nooit aangevinkt staat
  • Klik op 'Bewaren'.

De volgende keer dat je dit rapport kiest, kun je in het drop down menu erachter, jouw opgeslagen rapport vinden.

Sfeerafbeelding Fontys

Instructievideo

In deze instructievideo kun je zien hoe je het rapport voor aanmeldingen van de online voorlichtingen kunt opvragen. Dit principe geldt natuurlijk ook voor andere rapporten.
Let op: het rapport in de video heet nu '04. Evenementaanmeldingen - Uitgebreide informatie'.

Wegens nog niet accepteren van de cookies is de YouTube video niet zichtbaar.