Wat vragen we van jou?

Voor wie bedoeld

Dit is een minor voor studenten die hebben leren conceptdenken, bijvoorbeeld tijdens een marketing- of communicatieopleiding of een zakelijk creatieve opleiding. In deze minor zet je een stap verder en ga je vanuit een concept een aantal 2D en 3D uitingen ontwerpen om je concept visueel overtuigend te communiceren.

Gedreven en zelfstandig

Jij hebt een drive om jezelf 360° binnenste buiten te keren en verschillende disciplines van design te leren kennen. Je hoeft nog geen beeldmaker te zijn, maar je moet er wel één willen worden. Je werkt veel zelfstandig, dus je hebt discipline nodig om aan de slag te gaan om deze minor succesvol te kunnen doorlopen/volgen.

Deze minor is gezien het verbredende karakter niet interessant voor studenten van kunst- of designopleidingen.