Sprint naar content

Opzet

Opzet

Deze minor is opgedeeld in drie blokken:

Blok 1: Oriëntatie

In dit blok maak je kennis met de basis van digital marketing en werk je je eerste digitale producten uit. Na deze eerste kennismaking kies je zelf in welke onderwerpen je je verder wilt verdiepen.

Blok 2: The future of marketing

In dit blok nemen we je mee in de nieuwste ontwikkelingen op het gebied van AI en leer je prototypes maken in nieuwe media, zoals een voice assistant en VR.

Blok 3: Verdieping

In dit blok kies je op welke onderwerpen je je verder wilt verdiepen.

Je kiest hiervoor drie thema’s uit onderstaande lijst:

  • Content creatie en generatieve AI
  • Consumentengedrag en -beïnvloeding
  • Databewerking en -visualisatie
  • AI en automatisering
  • Concepting en storytelling
  • Growth hacking en optimalisatie
  • Marketing strategie en media planning

Je doorloopt door het werkveld erkende certificeringen, zoals via Google Analytics Academy, LinkedIn Learning of Datacamp. Je werkt de kennis die je opdoet direct uit voor een opdrachtgever uit het bedrijfsleven en maakt kennis met de dagelijkse werkzaamheden van een digital (data) marketeer.

Ook verwachten we dat je buiten de muren van de opleiding gaat kijken bij evenementen of congressen. Zelf kennis (leren) opdoen en toepassen is een cruciale vaardigheid in dit vakgebied.